TUI wybierze agencję kreatywną do globalnej obsługi

Biuro podróży TUI prowadzi prace nad zdefiniowaniem „ujednolicenia celu marki” w całej grupie. Firma szuka agencji kreatywnej do współpracy na poziomie globalnym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Katie McAlister, szefowa marketingu TUI w Wielkiej Brytanii otrzymała rozszerzone kompetencje obejmujące globalną strategię marki w branży turystycznej. Kontynuując pracę jako CMO na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii i Skandynawii, McAlister będzie również odpowiedzialna za strategię marketingową w całej grupie na świecie.

- W ciągu ostatnich dwóch lat zmierzaliśmy w kierunku globalnej strategii marki. Moim zadaniem jest skonsolidowanie i pogłębienie struktury naszej globalnej marki oraz zapewnienie, że mamy strategię i kreatywną platformę odpowiednią dla wszystkich klientów TUI na wszystkich rynkach - wyjaśnia McAlister.

Firma prowadzi prace nad zdefiniowaniem „ujednolicenia celu marki” w całej grupie, a TUI poszukuje agencji kreatywnej do współpracy na poziomie globalnym. Dyrektor marki i treści, Toby Horry, kieruje procesem przetargowym, który obejmie kilka agencji, w tym obecną VMLY&R. Prezentacje odbędą się jesienią, a zwycięska agencja zostanie wybrana pod koniec roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?