SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TUI wybierze agencję kreatywną do globalnej obsługi

Biuro podróży TUI prowadzi prace nad zdefiniowaniem „ujednolicenia celu marki” w całej grupie. Firma szuka agencji kreatywnej do współpracy na poziomie globalnym.

Article

Katie McAlister, szefowa marketingu TUI w Wielkiej Brytanii otrzymała rozszerzone kompetencje obejmujące globalną strategię marki w branży turystycznej. Kontynuując pracę jako CMO na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii i Skandynawii, McAlister będzie również odpowiedzialna za strategię marketingową w całej grupie na świecie.

- W ciągu ostatnich dwóch lat zmierzaliśmy w kierunku globalnej strategii marki. Moim zadaniem jest skonsolidowanie i pogłębienie struktury naszej globalnej marki oraz zapewnienie, że mamy strategię i kreatywną platformę odpowiednią dla wszystkich klientów TUI na wszystkich rynkach - wyjaśnia McAlister.

Firma prowadzi prace nad zdefiniowaniem „ujednolicenia celu marki” w całej grupie, a TUI poszukuje agencji kreatywnej do współpracy na poziomie globalnym. Dyrektor marki i treści, Toby Horry, kieruje procesem przetargowym, który obejmie kilka agencji, w tym obecną VMLY&R. Prezentacje odbędą się jesienią, a zwycięska agencja zostanie wybrana pod koniec roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TUI wybierze agencję kreatywną do globalnej obsługi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl