SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym była w marcu br. Viva, najwięcej ponownie straciło MTV, a liderem wzrostu była radiowa Czwórka. W zestawieniu zadebiutował kanał TV.Disco, który ma jednak na starcie zdecydowanie niższą oglądalność od Polo TV.

TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

Viva Polska pozostaje na czele zestawienia, ale co miesiąc notuje spadki widowni. Nie inaczej było w marcu br., gdy udział tej telewizji spadł o 18,6 proc. i wyniósł 0,44 proc. Na drugim miejscu utrzymał się 4fun.tv, którego wynik zmalał o 10,9 proc. do 0,27 proc. Trzecia była Eska TV. Jej udział wzrósł aż o 137,2 proc., co zapewniło temu kanałowi awans z pozycji czwartej i osiągnięcie udziału na poziomie 0,20 proc.

Największy spadek w marcu br. zanotował kanał MTV Polska. Jego udział zmniejszył się niemal o połowę i wyniósł 0,13 proc. Stacja ta spadła z miejsca trzeciego na piąte. Najwięcej w zestawieniu zyskała niszowa telewizja Czwórka Polskie Radio, zajmująca ostatnią lokatę. Jej udział wzrósł cztery razy, ale i tak pozostał na bardzo niskim poziomie (0,01 proc.).

W marcu br. po raz pierwszy pomiarem telemetrycznym został objęty kanał TV.Disco z muzyką dance i disco polo. Zadebiutował on w rankingu na miejscu szóstym z wynikiem ma poziomie 0,04 proc. To pięć razy mniejszy udział od tego notowanego przez konkurencyjne Polo TV, które znalazło się na pozycji czwartej i miało 0,20 proc. udziału. Co ciekawe, zasięg techniczny Polo TV w zeszłym miesiącu wynosił 25,2 proc., a TV.Disco - 22,2 proc.

marzec wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 35 175 0,543 27 850 0,442
4fun.tv 19 627 0,303 17 023 0,270
Eska TV 5 598 0,086 12 883 0,204
Polo TV - - 12 269 0,195
MTV Polska 15 432 0,238 7 908 0,125
TV.DISCO - - 2 714 0,043
VH1 Europe - - 1 935 0,031
Rebel.tv 709 0,011 1 045 0,017
Kino Polska Muzyka - - 955 0,015
Czworka Polskie Radio 103 0,002 491 0,008


W grupie widzów w wieku 13-29 lat
, trzy pierwsze miejsca były takie same. Liderem była Viva Polska (1,18 proc. udziału, spadek o 20,1 proc.), na drugiej pozycji uplasowała się telewizja 4fun.tv (0,9 proc., + 4 proc.), a trzecia była Eska TV (0,66 proc., + 214,8 proc.).

Wśród młodych widzów największy spadek także zanotował kanał MTV Polska (- 52,8 proc.), a najwięcej zyskała również Czwórka (+ 266,7 proc.). udział Polo TV w tej grupie wyniósł 0,36 proc., a TV.Disco - 0,08 proc.

marzec wszyscy 13-29
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 14 160 1,472 10 825 1,176
4fun.tv 8 325 0,866 8 293 0,901
Eska TV 2 015 0,209 6 052 0,658
MTV Polska 7 904 0,822 3 573 0,388
Polo TV - - 3 287 0,357
TV.DISCO - - 755 0,082
VH1 Europe - - 693 0,075
Rebel.tv 302 0,031 200 0,022
Czworka Polskie Radio 31 0,003 97 0,011
Kino Polska Muzyka - - 34 0,004


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w marcu br. najwięcej pozycji (siedem) umieściła Viva Polska. Nadawany na jej antenie program “100% Viva” zajął też miejsce pierwsze z oglądalnością na poziomie 137 tys. widzów.

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
100% VIVA VIVA Polska 136 922 0,91
WEEKEND Z JANKESEM Eska TV 125 534 2,46
VIVA MJUZIK KLIIIZ SUPER STAR VIVA Polska 124 710 0,74
HIT ME /PROG.MUZ.POL./ 4fun.tv 124 206 0,93
VIVA FAN NUMBER 1 /PROG.ROZR.POL./ VIVA Polska 123 018 1,13
LOWY KROLA DISCO VIVA Polska 121 875 1,38
DISCO PONAD WSZYSTKO VIVA Polska 119 680 1,34
WEEK TOP 10 VIVA Polska 112 909 0,95
NEWS /PROG.MUZ.INFO.POL./ 4fun.tv 111 374 1,16
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./ VIVA Polska 104 722 0,81


 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nocny Marek
Niestety tego się nie da oglądać... nawet teraz!
8 8
odpowiedź
User
Hoho
4 ostatnie stacje są najlepsze, zwłaszcza Kino Polska Muzyka. No ale masowo telewizję oglądają małolaty, a wiadomo, że to grupa docelowa tych pierwszych stacji. Dobre są też MTV Rocks, Mezzo.
8 8
odpowiedź
User
gfrsd
LOWY KROLA DISCO - ten prgram mówi wszystko o kanale, jego widzach i producentach. Gówno.
8 8
odpowiedź
User
Szymon
Ja osobiście lubię Eska TV. Dobrze, że Viva spada (za 4:3 i serialiki) z oglądalnością. Co ciekawe Polo TV był blisko podium w tamtym roku, a teraz poniżej Eski.
8 8
odpowiedź
User
bart
Najpóźniej do wakacji Viva polska ma przejść transformację. Będzie to prawdopodobnie zmiana całej oprawy graficznej wraz z logo, które przypuszczalnie będzie nawiązywać do Vivy niemieckiej. Zmianie częściowo ma ulec też ramówka kanału. Może też pojawi się format 16:9.

Zobaczymy jak statystyki będą wyglądały w przypadku takich zmian.
8 8
odpowiedź