TV Puls: mniej informacji, więcej programów dla rodziny

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wnioskuTelewizji Puls i podjęła uchwałę o zmianie zapisów programowychstacji. Informacyjna i publicystyka straciła na rzecz programów dladzieci i młodzieży.

rps
rps
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z wnioskiem TV Puls złożonym pod koniec czerwcadotychczasowe kwoty programowe dotyczące konkretnych audycjitematycznych zostały zredukowane i uporządkowane.Dotychczas audycje religijne oraz audycje informacyjne ipublicystyczne poświęcone tematycerodzinno-chrześcijańskiej zajmowały na dobę 4godziny, po zmianie czas poświecony programom o tejtematyce pozostaje gestii nadawcy. Z 7 do 3 godzintygodniowo zmniejszono czas nadawania programówinformacyjnych i publicystycznych. Audycje dla rodziny w tym dladzieci i młodzieży po zmianach zapisów koncesyjnych zajmować będątygodniowo 5 godzin.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wtorkowej decyzji KRRiT. Zmianazapisów programowych odciąża stację dając jej większe możliwościbudowania konkurencyjnej oferty programowej. Wcześniejsze wymogikoncesyjne, mimo że wprowadzone na nasz wniosek, nadmiernieobciążały stację obniżając jej konkurencyjność. Dzięki tej decyzjinasza działalność stanie się bardziej efektywna. Telewizja Pulsjest w dalszym ciągu stacją rodzinną i taką chce pozostać - mówiDariusz Dąbski, prezes TV Puls.

Obecnie Dąbski ma 49% udziałów w TV Puls, a 51% należy doProwincji Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych (OO.Franciszkanie).

rps
Autor artykułu:
rps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały