Program Bugały i Lewandowskiej hitem TV Republika

Średnio 256 tys. widzów śledzi w Telewizji Republika nowy program publicystyczny "W samo południe", który prowadzą na zmianę Ewa Bugała i Edyta Lewandowska.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Program Bugały i Lewandowskiej hitem TV Republika

Program “W samo południe” jest nadawany w TV Republika w dni powszednie o godz. 12.00 począwszy od 4 września br. Po 13 wydaniach średnia oglądalność magazynu wyniosła 256 tys. widzów, co przełożyło się na 6,27 proc. udziału w grupie 4+ i i 2,95 proc. w grupie komercyjnej 16-59. 

Największą widownię miało wydanie z 16 września br., gdy stacja relacjonowała wydarzenia związane z powodzią, która zaczęła się w zeszły weekend. Przyciągnął on przed ekrany 360 tys. widzów. Pozostałe wydania “W samo południe” nie przekroczyły granicy 300 tys. oglądających.

Udziały programu są wyższe od średnich całodobowych udziałów TV Republika, które w sierpniu tego roku wyniosły 3,8 proc. w grupie 4+ 1,71 proc. w grupie 16-59. 

grafika

Edyta Lewandowska i Ewa Bugała od września w TV Republika

Program „W samo południe” prowadzą na zmianę Edyta Lewandowska i Ewa Bugała, w przeszłości związane z TVP. Obie z TV Republika są związane od początku września. Lewandowska dołączyła do grona gospodarzy głównego programu informacyjnego „Dzisiaj” i jego publicystycznej kontynuacji „Dzisiaj: Gość”, natomiast Bugała, ma na antenie autorski cykl „Ewa Bugała. Wszystko jasne”, emitowany w poniedziałki o godz. 17.30.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"