SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W listopadzie w TVN najdroższe reklamy przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Masterchefie”

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów w listopadzie na antenie TVN najwięcej wydadzą na obecność w blokach reklamowych przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” i niedzielny show „Masterchef”.

Screen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVNScreen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVN

Spot przy produkcji z udziałem Magdy Gessler wyceniono na 87,6 tys. zł. Przy „Masterchefie” cena reklamy jest też wysoka, jednak tańsza od „Kuchennych Rewolucji” o ponad 10 tys. zł - kosztuje 76,8 tys. zł.

Tylko 800 zł mniej – 76 tys. zł – trzeba wydać na emisję spotu reklamowego w bloku przy sobotnim programie „Mam talent”.

#NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serial-pulapka-2-tvn-edward-miszczak-kiedy-emisja-opinie ##

Kolejną pozycją programową, którą wyceniono na ponad 70 tys. zł jest pokazywany w poniedziałkowy wieczór program „Top Model” - cenę reklamy ustalono na 71,3 tys. zł.  Na 70,5 tys. zł wyceniono z kolei spoty przy „Milionerach”.



Reklamodawcy zainteresowani takimi pozycjami rozrywkowymi w ramówce TVN, jak „Ameryka Express” czy „Ślub od pierwszego wejrzenia” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 64,1 tys. zł w pierwszym przypadku i 64,6 tys. zł w tym drugim.

Spośród seriali najwyższe stawki reklamowe obowiązują przy serialu „Pod powierzchnią”, który od 21 października zastąpi w ramówce „Pułapkę”. Na spot przy nim trzeba wydać 67 tys. zł.

6,5 tys. zł (60,5 tys. zł) kosztuje reklamy przy „Diagnozie” , a 58,3 tys. zł trzeba zapłacić za emisję filmu reklamowego przy „Na Wspólnej”.

Stawki dla reklam przy „Faktach” wynoszą: 70,1 tys. zł przy niedzielnym wydaniu i 61,9 tys. zł przy emisjach w dni robocze.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje 71 tys. zł w niedziele i 51 tys. zł w dni powszednie, a przy prognozie pogody odpowiednio: 65,9 tys. zł i 48,4 tys. zł.

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 578 520 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: W listopadzie w TVN najdroższe reklamy przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Masterchefie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl