SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 20 do 26 października 2014 roku zmniejszył się o 0,88 pkt. proc. do 13,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 13,01 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,32 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,88 proc.; w dół o 0,32 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,27 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV4 (2,88 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVP Info (2,73 proc.; + 0,35 pkt. proc.), Puls 2 (1,56 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Polsat News (1,06 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Nickelodeon (0,81 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP ABC (0,73 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

13.10 - 19.10.2014 r.

20.10 - 26.10.2014 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

892 502

13,96%

870 252

13,08%

2

TVN

827 736

12,94%

865 732

13,01%

3

TVP1

715 003

11,18%

753 112

11,32%

4

TVP2

588 397

9,20%

590 714

8,88%

5

TVN7

206 373

3,23%

223 586

3,36%

6

TV PULS

196 579

3,07%

217 484

3,27%

7

TV4

168 125

2,63%

191 572

2,88%

8

TVN24

166 508

2,60%

182 871

2,75%

9

TVP INFO

152 464

2,38%

181 948

2,73%

10

Polsat2

100 443

1,57%

104 370

1,57%

11

Puls 2

95 161

1,49%

103 624

1,56%

12

TVP Seriale

79 779

1,25%

86 803

1,30%

13

TTV - Twoja Telewizja

81 619

1,28%

82 968

1,25%

14

Polsat News

56 797

0,89%

70 628

1,06%

15

TV6

70 073

1,10%

69 738

1,05%

16

TVP Regionalna

59 608

0,93%

63 578

0,96%

17

TVP Rozrywka

57 683

0,90%

55 305

0,83%

18

Nickelodeon

41 127

0,64%

53 675

0,81%

19

ATM Rozrywka

42 596

0,67%

50 142

0,75%

20

TVP ABC

41 746

0,65%

48 359

0,73%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,14 pkt. proc. do 14,85 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,71 pkt. proc. do 14,32 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,45 pkt. proc. do 8,32 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,38 pkt. proc. do 7,24 proc.).

Wszyscy 16-49

13.10 - 19.10.2014 r.

20.10 - 26.10.2014 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

373 519

14,71%

386 666

14,85%

2

Polsat

381 640

15,03%

372 914

14,32%

3

TVP1

199 787

7,87%

216 629

8,32%

4

TVP2

193 404

7,62%

188 445

7,24%

5

TV PULS

99 159

3,91%

103 724

3,98%

6

TV4

73 131

2,88%

84 171

3,23%

7

TVN7

80 310

3,16%

81 675

3,14%

8

TVN24

51 715

2,04%

58 822

2,26%

9

Puls 2

40 516

1,60%

44 122

1,69%

10

Polsat2

41 294

1,63%

41 946

1,61%

11

TTV - Twoja Telewizja

37 368

1,47%

37 398

1,44%

12

TVP Seriale

33 845

1,33%

33 899

1,30%

13

TV6

33 447

1,32%

32 444

1,25%

14

TVP INFO

23 595

0,93%

32 242

1,24%

15

ATM Rozrywka

23 043

0,91%

26 032

1,00%

16

Eska TV

27 280

1,07%

24 366

0,94%

17

Polo TV

23 130

0,91%

23 545

0,90%

18

TVN Style

23 214

0,91%

23 308

0,90%

19

Polsat News

18 420

0,73%

22 450

0,86%

20

TVN Turbo

20 758

0,82%

22 116

0,85%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
franz
"W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,14 pkt. proc. do 14,85 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,71 pkt. proc. do 14,32 proc." - to w końcu awansuje? czy spada?
odpowiedź
User
Co to jest ???
TVP-OLITRUK osiedlową telewizją folwarczną pańszczyźnianych chłopków.
odpowiedź
User
$@
Julek! Czy wyście już tam przyrośli do tego 3 i 4 miejsca??????juz zerkacie jakby tam tvp2 posunąc na 5 miejsce a potem prywatyzować. A sorry. 20 % wam uciekło do kanałow. I to nie tematycznych. Tvp przypomina ściek.
odpowiedź