SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych

W lipcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.

fot. Shutterstock.com Article

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do lipca ub.r. o 10,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,72 proc. i wyniósł 0,57 proc.

Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł w dół o 6 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 133,33 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w lipcu br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 22,22 proc. do 0,14 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

lipiec

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,69%

0,76%

10,14%

Polsat Play

0,58%

0,57%

-1,72%

TVN Turbo

0,50%

0,47%

-6,00%

Polsat Cafe

0,45%

0,43%

-4,44%

TLC

0,41%

0,35%

-14,63%

Domo

0,10%

0,22%

120,00%

Discovery Life

0,18%

0,14%

-22,22%

Kuchnia+

0,12%

0,10%

-16,67%

Polsat Food

0,11%

0,10%

-9,09%

BBC Lifestyle

0,07%

0,07%

0,00%

Lifetime

0,03%

0,07%

133,33%

E!Entertainment

0,05%

0,05%

0,00%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w lipcu br. wyniósł 1,10 proc., po wzroście o 22,22 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4 proc.

Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 4,35 proc. i wyniósł 0,72 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 200 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 30,43 proc. do 0,16 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

lipiec

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,90%

1,10%

22,22%

TVN Turbo

0,75%

0,78%

4,00%

Polsat Play

0,69%

0,72%

4,35%

TLC

0,57%

0,45%

-21,05%

Polsat Cafe

0,43%

0,43%

0,00%

Domo

0,09%

0,24%

166,67%

Discovery Life

0,23%

0,16%

-30,43%

Kuchnia+

0,10%

0,12%

20,00%

Polsat Food

0,13%

0,11%

-15,38%

E!Entertainment

0,08%

0,10%

25,00%

BBC Lifestyle

0,10%

0,09%

-10,00%

Lifetime

0,02%

0,06%

200,00%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nina
Brawo Domo+ . To mój ulubiony kanał.
11 9
odpowiedź
User
conf
Dzizas co to jedt wogole tvn stule i co tam jest?:) juz widzę te programy w stylu - wygrzebane ze śmietnika przez redaktorke, czyli jak modnie ubrać się na następny marsz kodu;)
10 16
odpowiedź
User
feri
Brawo Domo+ . To mój ulubiony kanał.

był także moim ulubionym. Ale w tej chwili.... same powtorki i to na okrągło! przejrzałam program do k-ca m-ca....jedyny nowy to wyzwanie nowe mieszkanie, reszta pokazywana już x-razy, i mimo , ze to super programy, mogą poprostu obrzydnąć. O innych kamałach tzw.lifestylowych pomilcze , bo szkoda mi pary. Nie oglądam od dawna.
11 8
odpowiedź
User
filuś
Niech zgadnę w Nielsenie? Skoro 90% dekoderów mierzących ulokowano u lemingów,mto czego się spodziewać? TVN zdobywa powtórkami widownię... cóż za ździwienie?
8 10
odpowiedź