SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 liderem kanałów informacyjnych. TVP Info ze wzrostem

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w październiku br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Wydarzenia24. Drugie w miesięcznym zestawieniu było TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasoweArticle

Średni dobowy udział TVN24 w październiku 2022 roku wyniósł 5,65 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 12,33 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,77 proc. (po wzroście o 9,66 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W październiku br. kanał miał 1,78 proc. udziału, po wzroście względem października 2021 roku o 20,27 proc.

Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,90 proc. (do góry o 2,27 proc.).

Wydarzenia24 zwiększyły wynik o 109 proc.

Piąte miejsce zajął kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w październiku br. wyniósł 0,71 proc. Stacja względem października 2021 roku, czyli drugiego miesiąca emisji zanotowała wzrost o 108,82 proc. - największy w zestawieniu.

Tylko 131 widzów News24

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca br. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 131 widzów. Szefostwo stacji podkreśla, iż na wyniki wpływa nieobecność w dużych telewizjach kablowych.

Największy udział (6,25 proc.) wśród grup kanałów newsowych w październiku br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 i TVN24 BiS i notująca wzrost o 14,05 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 4,78 proc. do 5,48 proc. (łączne dane dla TVP Info oraz TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 15 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w październiku 2022 roku wyniósł 14,65 proc. Było to o 15,08 proc. więcej niż w październiku 2021 roku.

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w październiku 2022 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 2,98 proc., po wzroście o 1,36 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,05 proc. udziału, po wzroście o 15,17 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,36 proc. (wzrost o 13,33 proc.).

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,29 proc. udziału, po wzroście o 1,54 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,81 proc. udziału w rynku, po wzroście o 11,10 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych. TVP Info ze wzrostem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Po co jest ten polsat news 2 ?
odpowiedź
User
Po to właśnie
Dajmy rachonia do.news24, tam się już na pewno odnajdzie
odpowiedź
User
Gie
To ja poproszę o dane TVP INFO i Wydarzenia 24 bez widzów NTC.
odpowiedź