TVN24 liderem kanałów informacyjnych. TVP Info ze wzrostem

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w październiku br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Wydarzenia24. Drugie w miesięcznym zestawieniu było TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN24 liderem kanałów informacyjnych. TVP Info ze wzrostem
fot. materiały prasowe

Średni dobowy udział TVN24 w październiku 2022 roku wyniósł 5,65 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 12,33 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,77 proc. (po wzroście o 9,66 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W październiku br. kanał miał 1,78 proc. udziału, po wzroście względem października 2021 roku o 20,27 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-pazdziernik-2022-tvp1-lider-rekord-tvn24-tvp-info-polsat-news,7169749494249601a ##

Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,90 proc. (do góry o 2,27 proc.).

Wydarzenia24 zwiększyły wynik o 109 proc.

Piąte miejsce zajął kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w październiku br. wyniósł 0,71 proc. Stacja względem października 2021 roku, czyli drugiego miesiąca emisji zanotowała wzrost o 108,82 proc. - największy w zestawieniu.

Tylko 131 widzów News24

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca br. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 131 widzów. Szefostwo stacji podkreśla, iż na wyniki wpływa nieobecność w dużych telewizjach kablowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krajowy-instytut-mediow-badanie-zalozycielskie-wyniki-ogladalnosci-nielsen,7169760190945409a ##

Największy udział (6,25 proc.) wśród grup kanałów newsowych w październiku br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 i TVN24 BiS i notująca wzrost o 14,05 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 4,78 proc. do 5,48 proc. (łączne dane dla TVP Info oraz TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 15 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w październiku 2022 roku wyniósł 14,65 proc. Było to o 15,08 proc. więcej niż w październiku 2021 roku.

grafika

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w październiku 2022 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 2,98 proc., po wzroście o 1,36 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,05 proc. udziału, po wzroście o 15,17 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,36 proc. (wzrost o 13,33 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-tvp-info-profil-widza-jak-odbierac-mux-3-sieci-kablowe-dane-ogladalnosc-jesien-2022,7169748554504321a ##

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,29 proc. udziału, po wzroście o 1,54 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,81 proc. udziału w rynku, po wzroście o 11,10 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"