TVP 2: konkurencja silniejsza od "Rodziny Trendych"

Nowy serial kabaretowy Dwójki "Rodzina Trendych" cieszy sięmniejszą popularnością niż programy pokazywane przez stację wanalogicznym paśmie rok temu. Ma także mniejszą widownię niżaudycje nadawane w tym samym czasie przez konkurencję.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnio trzy pierwsze odcinki kabaretowego serialu "RodzinaTrendych", emitowanego w TVP 2 w czwartki o 21.05, obejrzało 1,89mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 12,54 proc. - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Dla porównania, w analogicznym okresie zeszłego roku w czwartkipomiędzy 21.05 a 21.31 TVP 2 przyciągała większą widownię. Stacjęwybierało wtedy bowiem 3,39 mln osób, a jej udział w rynku wynosił22,37 proc.

Podczas emisji "Rodziny Trendy'ch" (czwartki 21.05) Dwójkazajmuje czwarte miejsce pod względem gromadzonej liczby widzów.Liderem w tym czasie jest telewizja TVN, która nadaje "Na Wspólnej"przyciągające przed ekrany 3,75 mln oglądających. Dalej plasująsię: TVP 1 (filmy fabularne; 3,53 mln) i Polsat ("Gwiezdny cyrk";2,23 mln).

Z danych wynika, iż serial najchętniej wybierają kobiety, widzowiepowyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi i największychmiast.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]