SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mecze Polaków w Lidze Narodów i „M jak miłość” najdroższe w ofercie reklamowej TVP

W cenniku reklamowym TVP na październik najwyżej wyceniono spoty emitowane przy piłkarskim meczach Polaków w Lidze Narodów w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

Siedziba Telewizji Polskiej, fot. PAP / Paweł Kula Article

TVP1 pokaże w październiku dwa mecze polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów: 11 października będzie to spotkanie z Portugalią, a trzy dni później – z Włochami. Spot przy pierwszym meczu wyceniono na 169,8 tys. zł, a przy drugim – na 177,4 tys. zł (ceny netto, bez rabatów, dla spotów 30-sek.).

TVP1 będzie również transmitować mecze rozgrywane w ramach Ligi Mistrzów: 3 i 24 października. Przy nich reklamy są zdecydowanie tańsze – maksymalnie kosztują 26 tys. zł.

Wśród seriali telewizyjnej Jedynki najdroższą reklamowo pozycją są pokazywane w niedziele „Drogi Wolności” - za spot przy tej produkcji trzeba zapłacić nawet 46,4 tys zł. Reklamę przy „Ojcu Mateuszu” wyceniono na maksymalnie 39,2 tys. zł, przy „Dziewczynach ze Lwowa” - na 30 tys. zł, a przy „Leśniczówce” - na 22 tys. zł.

Marketerzy chcący promować się w bloku przy piątkowym „The Wall Wygraj Marzenia” zapłacą za emisję reklamy 21 tys. zł, a przy „Big Music Quiz” - 17,6 tys. zł. Stawka za film reklamowy przy „Sprawie dla reportera” została ustalona na 34,4 tys. zł, zaś przy show „Rolnik szuka żony” - na 45,4 tys. zł.

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje 44,2 tys. zł w dni robocze i 25,8 tys. zł w niedzielny wieczór. Za reklamę przy pogodzie marketerzy zapłacą odpowiednio 44,2 tys. zł i 58,4 tys. zł, a przy „Sporcie” - 43,2 tys. zł i 60,4 tys.zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba wydać na reklamę przy „M jak miłość” - do 98 tys. zł. Spot przy „Barwach szczęścia" to wydatek rzędu 65,3 tys. zł.

Za reklamę przy „Na dobre i na złe” marketerzy zapłacą do 64,3 tys. zł, a przy serialu „Na sygnale” - 53,1 tys. zł. Taniej jest w piątkowym paśmie serialowym - stawka za emisję filmu reklamowego przy „O mnie się nie martw” wynosi 30,4 tys. zł, zaś przy „Rodzince.pl” - 27,8 tys. zł.

Wśród programów rozrywkowych TVP2 najdroższe reklamy ma sobotni „The Voice of Poland” - cena za spot wynosi 37,8 tys. zł. Przy „Bake Off Junior” jest nieco taniej - reklama kosztuje 31,7 tys.zł.

Wysoką stawkę ma z kolei spot w bloku przy „Magazynie Expressu Reporterów” - kosztuje nawet 57,2 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP sprzedaż reklam według cennika prowadzi od poniedziałku 17 września do 21 września. Zamówienia na pakiety KZP przyjmuje do 20 września.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mecze Polaków w Lidze Narodów i „M jak miłość” najdroższe w ofercie reklamowej TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl