SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mecze Polaków w Lidze Narodów i „M jak miłość” najdroższe w ofercie reklamowej TVP

W cenniku reklamowym TVP na październik najwyżej wyceniono spoty emitowane przy piłkarskim meczach Polaków w Lidze Narodów w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

TVP1 pokaże w październiku dwa mecze polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów: 11 października będzie to spotkanie z Portugalią, a trzy dni później – z Włochami. Spot przy pierwszym meczu wyceniono na 169,8 tys. zł, a przy drugim – na 177,4 tys. zł (ceny netto, bez rabatów, dla spotów 30-sek.).

TVP1 będzie również transmitować mecze rozgrywane w ramach Ligi Mistrzów: 3 i 24 października. Przy nich reklamy są zdecydowanie tańsze – maksymalnie kosztują 26 tys. zł.

Wśród seriali telewizyjnej Jedynki najdroższą reklamowo pozycją są pokazywane w niedziele „Drogi Wolności” - za spot przy tej produkcji trzeba zapłacić nawet 46,4 tys zł. Reklamę przy „Ojcu Mateuszu” wyceniono na maksymalnie 39,2 tys. zł, przy „Dziewczynach ze Lwowa” - na 30 tys. zł, a przy „Leśniczówce” - na 22 tys. zł.

Marketerzy chcący promować się w bloku przy piątkowym „The Wall Wygraj Marzenia” zapłacą za emisję reklamy 21 tys. zł, a przy „Big Music Quiz” - 17,6 tys. zł. Stawka za film reklamowy przy „Sprawie dla reportera” została ustalona na 34,4 tys. zł, zaś przy show „Rolnik szuka żony” - na 45,4 tys. zł.

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje 44,2 tys. zł w dni robocze i 25,8 tys. zł w niedzielny wieczór. Za reklamę przy pogodzie marketerzy zapłacą odpowiednio 44,2 tys. zł i 58,4 tys. zł, a przy „Sporcie” - 43,2 tys. zł i 60,4 tys.zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba wydać na reklamę przy „M jak miłość” - do 98 tys. zł. Spot przy „Barwach szczęścia" to wydatek rzędu 65,3 tys. zł.

Za reklamę przy „Na dobre i na złe” marketerzy zapłacą do 64,3 tys. zł, a przy serialu „Na sygnale” - 53,1 tys. zł. Taniej jest w piątkowym paśmie serialowym - stawka za emisję filmu reklamowego przy „O mnie się nie martw” wynosi 30,4 tys. zł, zaś przy „Rodzince.pl” - 27,8 tys. zł.

Wśród programów rozrywkowych TVP2 najdroższe reklamy ma sobotni „The Voice of Poland” - cena za spot wynosi 37,8 tys. zł. Przy „Bake Off Junior” jest nieco taniej - reklama kosztuje 31,7 tys.zł.

Wysoką stawkę ma z kolei spot w bloku przy „Magazynie Expressu Reporterów” - kosztuje nawet 57,2 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP sprzedaż reklam według cennika prowadzi od poniedziałku 17 września do 21 września. Zamówienia na pakiety KZP przyjmuje do 20 września.

Dołącz do dyskusji: Mecze Polaków w Lidze Narodów i „M jak miłość” najdroższe w ofercie reklamowej TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl