TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu

Telewizja Polska unieważniła właśnie przetarg na obsługę mediową jej kampanii, który rozstrzygnęła we wrześniu ub.r. - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybrała w nim wówczas do współpracy Value Media (Group One), co oznaczało koniec wcześniejszej współpracy z Sigma Bis (agencją należącą do PZU i Orlenu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu
siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

TVP pod koniec lipca 2023 roku ogłosiła przetarg na usługi planowania i zakupu mediów do jej kampanii. Budżet wynosił blisko 60 mln zł, a umowa ze zwycięską agencją miała zostać zawarta na rok. 

Jak się okazuje, mimo upływu wielu miesięcy od rozstrzygnięcia postępowania umowy ze zwycięską agencja TVP nie zawarła. Kilka dni publiczny nadawca unieważnił ten przetarg informując, że “nie wyłoniono zwycięzcy, a procedura konkurencyjna została zamknięta”. Jako powód unieważnienia podano “inne”.

Zapytaliśmy biuro prasowe TVP, dlaczego postępowanie unieważniono. Do czasu publikacji tego materiału nie uzyskaliśmy odpowiedzi. 

Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że tuż po ogłoszeniu wyników przetargu Sigma Bis zaskarżyła wybór Value Media i złożyła odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej odwołanie od wyniku rozstrzygnięcia. Skarg miało być nawet kilka i do tej pory zaskarżone przez Sigma Bis rozstrzygnięcia nie zostały wyjaśnione. To z kolei powoduje, że TVP nie może podpisać umowy z Value Media i współpracować z tą agencją. Dlatego też publiczny nadawca zdecydował się unieważnić przetarg.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?