Znana dziennikarka przeszła z Kanału Sportowego do TVP Sport

Agnieszka Prachniak, dziennikarka Kanału Sportowego pracuje już w TVP Sport - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Czuma
Beata Czuma
Udostępnij artykuł:
Znana dziennikarka przeszła z Kanału Sportowego do TVP Sport
Agnieszka Prachniak, fot. Kanał Sportowy

Agnieszka Prachniak przeszła z Kanału Sportowego do TVP Sport - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. 

Od początku września 2021 roku Agnieszka Prachniak była dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym. Wcześniej, przez 12 lat, pracowała w Polskim Związku Piłki Nożnej. Zaczęła tam pracę jako szefowa biura sekretarza generalnego, potem była m.in. specjalistką ds. licencji i merchandisingu, a jesienią 2017 roku została szefową marketingu i sponsoringu.

W ubiegłym roku Kanał Sportowy mimo braku największych imprez sportowych i zamieszania wokół odejścia Krzysztofa Stanowskiego zwiększył przychody sprzedażowe o 5,3 proc., jego zysk netto zmalał nieznacznie, do 5,15 mln zł. Sporo zmniejszono natomiast dywidendę dla udziałowców, m.in. Mateusza Borka, Michała Pol i Tomasza Smokowskiego - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Beata Czuma
Autor artykułu:
Beata Czuma
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami