SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP wybrała 4P Research Mix

Firma badawcza 4P Research Mix zrealizuje dla TVP badania dotyczącesponsoringu użyczeniowego, czyli product placement.

TVP wybrała 4P Research Mix

4P Research Mix została wyłoniona w przetargu, w którym brałrównież TNS OBOP, na co dzień wykonujący dla Telewizji Polskiejbadania telemetryczne.

Projekt badawczy 'Sponsoring użyczeniowy jako sposób komunikacjimarketingowej' ma odpowiedzieć na pytania, jakie są korzyści izagrożenia dla produktu, marki i producenta, który wykorzystujeproduct placement, a także dla programu, w którym jest stosowanyoraz dla widzów stykających się z takim przekazem.

Badanie zostaną zrealizowane metodą wywiadów fokusowych, któreodbędą się w drugiej połowie lipca br.

Wezmą w nich udział osoby oglądające cztery programy TVP:"SmaczneGo!", "Kuchnia z Okrasą", "Dwie strony medalu" i "M jakmiłość". Uczestnikami projektu będą mieszkańcy miast powyżej 50tys., w wieku od 16 do 49 lat, posiadający wykształcenie średnie iwyższe oraz dochody w wysokości średniej krajowej liczonej narodzinę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP wybrała 4P Research Mix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl