SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1: 'Autografy' słabiej niż programy konkurencji

Nowy program publicystyczny Jedynki 'Autografy' ma więcej widzów niż programy emitowane przez TVP1 w tym samym paśmie rok temu, ale pod względem oglądalności przegrywa z propozycjami innych czołowych kanałów telewizyjnych.

TVP1: 'Autografy' słabiej niż programy konkurencji

Średnio każdy z pięciu nadanych do tej pory w środy odcinków programu "Autografy" obejrzało 1,56 mln widzów - wynika z danych AGB Nieslen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dało to emitującej audycję stacji TVP1 udziały na poziomie 14,28 proc.

W analogicznym okresie zeszłego roku, programy pokazywane przez Jedynkę w tym paśmie, oglądało średnio 1,43 mln widzów przy udziałach na poziomie 13,41 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
05-09-2007 1 655 490 14,95% 10,43%
12-09-2007 1 581 994 13,99% 10,32%
19-09-2007 1 326 535 12,58% 8,30%
26-09-2007 1 655 872 15,70% 8,07%
03-10-2007 1 581 593 14,11% 9,56%
średnia 1 561 151 14,28% 9,35%

Podczas emisji programu "Autografy" (środy ok. 22.00 - 22.50) TVP1 była dopiero na czwartym miejscu pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Liderem pasma był Polsat, nadający w tym czasie filmy, które oglądało 2,49 mln osób. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: TVN ("You Can Dance - Po prostu tańcz!", filmy; 2,22 mln) i TVP2 (filmy, mecze Ligi Mistrzów; 2,02 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
Polsat 2 490 802 22,79%
TVN 2 217 765 20,29%
TVP2 2 019 939 18,48%
TVP1 - Autografy 1 561 151 14,28%

Wśród widzów "Autografów" dominują kobiety. Program najchętniej oglądają także osoby powyżej 50. roku życia oraz mieszkańcy najmniejszych i średnich miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,54% 86

Kobiety 58,46% 113
Wiek 4- 9 0,95% 15

10- 15 1,33% 17

16 - 19 0,81% 13

20 - 24 3,23% 36

25 - 29 3,38% 40

30 - 34 4,03% 53

35 - 39 4,76% 73

40 - 44 8,02% 119

45 - 49 9,75% 121

50 - 54 11,60% 141

55 - 59 11,87% 171

60+ 40,27% 223
Wlk.miasta Wieś 37,93% 99

< 50 tys. 25,64% 106

50-100 tys. 8,72% 98

100-200 tys. 8,19% 102

> 200 tys. 19,52% 95
Zawód Top management 7,99% 99

Pracownicy szczebla średniego 10,69% 89

Pracownicy fizyczni i rolnicy 14,31% 75

Emeryci 54,49% 209

Inne 12,52% 36
Wykształcenie Podstawowe 49,02% 108

Średnie 35,31% 119

Wyższe 13,39% 125

Inne 2,28% 16

"Autografy" to widowisko publicystyczne, którego gospodarzem jest Kuba Strzyczkowski. Bohaterem każdego odcinka jest inna osoba, z którą prowadzący porusza aktualne tematy, głównie z zakresu polityki, a okazjonalnie także z innych dziedzin, np. kultury i sportu. Celem programu jest pokazanie, pod czym 'podpisuje się' bohater wydania. W okresie wyborczym "Autografy" nadawane są też we wtorki i goszczą w nich przedstawiciele największych partii politycznych.

Przedstawione dane AGB Nielsen Media Research nie obejmują dodatkowego wydania nadanego we wtorek 2 października br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1: 'Autografy' słabiej niż programy konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl