TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat i TVN (oglądalność w październiku)

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w październiku 2023 roku wśród wszystkich widzów utrzymała TVP1. Z piątego na trzecie miejsce awansował TVN24, który wyprzedził Polsat i TVN. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat i TVN (oglądalność w październiku)
Serwis informacyjny TVN24

TVP1 najchętniej oglądana w 4+

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w październiku 2023 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem października 2022 roku zmniejszył się o 8,18 proc. i wyniósł 7,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była TVP2, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,08 proc. do 7,36 proc.

Podium uzupełnia TVN24, który awansował z miejsca piątego. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,29 proc. (do góry o 29,03 proc.). Informacyjny kanał w październiku obszernie relacjonował końcówkę kampanii wyborczej, wyniki głosowania oraz pierwsze wydarzenia wszystkich partii tuż po ogłoszeniu oficjalnych wyników.

Z trzeciego na czwarte miejsce spadł TVN, który miał 6,79 proc. udziału (- 8,61 proc.). Czołową piątkę uzupełnia Polsat, który w październiku ub.r. był czwarty (6,57 proc.; spadek o 10,12 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-wybory-ogloszenie-wynikow-wybory-parlament-senat-2023-ogladalnosc,7169473771886209a ##

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 30,62 proc. w październiku 2022 roku do 28,47 proc. w październiku 2023 roku.

Duże wzrosty także TVP Info i Polsat News

Szósty był kanał TVP Info, którego udział wzrósł o 24,11 proc. do 5,92 proc. Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,06 proc.; wzrost o 15,73 proc.). Obie stacje, podobnie jak TVN24, obszernie relacjonowały wydarzenia związane z wyborami.

grafika

TVN na czele w 16-49, TVN24 wyprzedził TVP1

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie 16-49 wyniósł 8,61 proc., po spadku o 10,96 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-polsat-tvn-spade-ogladalnosci-jesienia-przedluzone-lato-poglebilo-naturalny-odplyw-widowni,7169469327956097a ##

Wynik drugiego Polsatu w październiku br. zmniejszył się o 3,80 proc. do 7,35 proc.

Podium uzupełnia TVP2 (- 10,05 proc. do 5,28 proc.). Z siódmej na czwartą lokatę awansowało TVN24 (+ 52,01 proc. do 4,53 proc.). Czołową piątkę uzupełnia TVP1, która spadła z miejsca czwartego (- 12,57 proc. do 4,52 proc.).

grafika

TVN liderem także w 16-59

Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu liderem też był TVN (- 9 proc. do 7,89 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu