TVP1 liderem oglądalności, TVN24, TVP Info i TVP ABC topowymi kanałami tematycznymi (top 150 stacji)

W lutym br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lutym 2019 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem lutego 2018 roku zwiększył się o 1,48 proc. i wyniósł 10,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,25 proc. do 9,76 proc.

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z czwartej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,72 proc., po wzroście względem lutego ub.r. o 0,28 proc. Na kolejną pozycję spadł TVN (stacja ta miała 8,59 proc. udziału; do góry o 21,97 proc.).

Z szóstego na piąte miejsce awansował TVN24, którego udział wyniósł 4,19 proc., po wzroście o 21,97 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-luty-2019-tvp1-liderem-tvp2-przed-tvn-hity,7171111142647937a ##

Na 13. lokacie znalazła się stacja TVP ABC - lider oglądalności kanałów dziecięcych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,55 proc. (wzrost o 7,69 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych były TVP Seriale (w dół o 13,72 proc. do 1,26 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 407,14 proc. do 1,21 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (- 1,29 proc. do 0,92 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 32,32 proc. do 0,70 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 1,85 proc. do 0,64 proc.).

Od 32. do 46. miejsca w zestawieniu zajęły naziemne kanały, które wystartowały w 2016 roku (Zoom TV - 0,51 proc. udziału w lutym br., WP - 0,46 proc., Metro - 0,37 proc. oraz Nowa TV - 0,32 proc.). Pierwsze trzy z nich odnotowały wzrosty względem lutego 2018 roku - wyniosły one odpowiednio 56,75 proc., 10,34 proc. i 3,66 proc., a wynik czwartej z nich zmalał o 0,62 proc.

grafika

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,96 proc., po spadku o 16,24 proc. Drugi był Polsat. Jego wynik w lutym br. zmniejszył się o 8,05 proc. do 10,93 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 2,63 proc. do 7,53 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,79 proc. do 7,01 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 17,38 proc. do 2,36 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych zajęło TVP ABC (- 3,80 proc. do 1,52 proc.), filmowo-serialowych - TVP Seriale (- 0,56 proc. do 1,41 proc.), dokumentalnych - TVN Turbo (+ 2,50 proc. do 1,11 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 700 proc. do 1,04 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 27,42 proc. do 1,03 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 4,32 proc. do 0,93 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?