SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVP1 liderem oglądalności, TVN24, TVP Info i TVP ABC topowymi kanałami tematycznymi (top 150 stacji)

W lutym br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lutym 2019 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem lutego 2018 roku zwiększył się o 1,48 proc. i wyniósł 10,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,25 proc. do 9,76 proc.

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z czwartej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,72 proc., po wzroście względem lutego ub.r. o 0,28 proc. Na kolejną pozycję spadł TVN (stacja ta miała 8,59 proc. udziału; do góry o 21,97 proc.).

Z szóstego na piąte miejsce awansował TVN24, którego udział wyniósł 4,19 proc., po wzroście o 21,97 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 13. lokacie znalazła się stacja TVP ABC - lider oglądalności kanałów dziecięcych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,55 proc. (wzrost o 7,69 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych były TVP Seriale (w dół o 13,72 proc. do 1,26 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 407,14 proc. do 1,21 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (- 1,29 proc. do 0,92 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 32,32 proc. do 0,70 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 1,85 proc. do 0,64 proc.).

Od 32. do 46. miejsca w zestawieniu zajęły naziemne kanały, które wystartowały w 2016 roku (Zoom TV - 0,51 proc. udziału w lutym br., WP - 0,46 proc., Metro - 0,37 proc. oraz Nowa TV - 0,32 proc.). Pierwsze trzy z nich odnotowały wzrosty względem lutego 2018 roku - wyniosły one odpowiednio 56,75 proc., 10,34 proc. i 3,66 proc., a wynik czwartej z nich zmalał o 0,62 proc.

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,96 proc., po spadku o 16,24 proc. Drugi był Polsat. Jego wynik w lutym br. zmniejszył się o 8,05 proc. do 10,93 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 2,63 proc. do 7,53 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,79 proc. do 7,01 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 17,38 proc. do 2,36 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych zajęło TVP ABC (- 3,80 proc. do 1,52 proc.), filmowo-serialowych - TVP Seriale (- 0,56 proc. do 1,41 proc.), dokumentalnych - TVN Turbo (+ 2,50 proc. do 1,11 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 700 proc. do 1,04 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 27,42 proc. do 1,03 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 4,32 proc. do 0,93 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem oglądalności, TVN24, TVP Info i TVP ABC topowymi kanałami tematycznymi (top 150 stacji)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Obiektywnie patrząc TVP1 i TVP2 kolejny miesiąc z rzędu mają wzrosty rok do roku (pomimo słabszej oglądalności skoków narciarskich), a wyraźnie spada Polsat i TVN. Zobaczymy jak będzie w marcu bo to już nowe/stare wiosenne ramówki
45 2
odpowiedź
User
Marek U
Wow TVN traci aż 11% a w tytule ani słowa. Co prawda TVN24 zyskuje prawie 22% ale patrząc ilościowo (fizycznie ogladajacych osób) to strata w przypadku "zwykłego" TVN-u 11% jest kilkakrotnie wyższa niż zysk TVN24.
40 2
odpowiedź
User
Bliższe prawdy
I tak powolutku, z miesiąca na miesiąc, dane o oglądalności zbliżają się do prawdy...
34 17
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
I tak powolutku, z miesiąca na miesiąc, dane o oglądalności zbliżają się do prawdy...

Aż okaże się, że 1 to więcej niż 27 :D :D :D
13 17
odpowiedź
User
Seba
Ciekawe czy to kwestia nowej ramówki czy Nielsen podkrecil wyniki... wszak nowej umowy z TVP jeszcze nie podpisal
11 3
odpowiedź