SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 wyprzedziła Polsat, Puls 2 z rekordem. W górę TVN24 i TVP Info

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.comArticle

Udział liderującej TVP1 w okresie od 21 do 27 marca 2016 roku zwiększył się o 0,38 pkt. proc. do 11,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,75 pkt. proc. i wyniósł 10,85 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,46 proc., po spadku o 0,66 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,54 proc.; w dół o 0,16 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; do góry o 0,08 pkt. proc.), TV4 (3,49 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVN7 (3,42 proc.; + 0,61 pkt. proc.), Puls 2 (2,08 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,55 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TV6 (1,44 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,20 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat News (1,05 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Polo TV (0,95 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Fokus TV (0,91 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

14.03.2016 - 20.03.2016

21.03.2016 - 27.03.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

777 216

11,54%

798 274

11,92%

2

Polsat

781 139

11,60%

726 274

10,85%

3

TVN

748 667

11,12%

700 122

10,46%

4

TVP2

585 584

8,70%

571 877

8,54%

5

TVN24

239 148

3,55%

242 830

3,63%

6

TV4

217 300

3,23%

233 793

3,49%

7

TVN7

189 442

2,81%

229 161

3,42%

8

TV PULS

211 864

3,15%

213 734

3,19%

9

TVP INFO

196 774

2,92%

204 036

3,05%

10

Puls 2

127 615

1,90%

139 060

2,08%

11

TVP Seriale

93 814

1,39%

103 552

1,55%

12

TTV

103 709

1,54%

96 240

1,44%

13

TV6

95 783

1,42%

96 147

1,44%

14

Polsat2

100 815

1,50%

92 249

1,38%

15

TVP Rozrywka

70 536

1,05%

80 524

1,20%

16

Polsat News

64 920

0,96%

70 107

1,05%

17

Polo TV

57 552

0,85%

63 540

0,95%

18

Stopklatka

66 841

0,99%

63 064

0,94%

19

Fokus TV

53 305

0,79%

61 164

0,91%

20

TVP3

59 371

0,88%

57 718

0,86%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zmniejszyła udział o 0,65 pkt. proc. do 12,69 proc. Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego udział uplasował się na poziomie 12,36 proc., po spadku o 0,73 pkt. proc.

Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,05 proc., po wzroście o 0,91 pkt. proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,22 pkt. proc. do 7,75 proc.).

Wszyscy 16-49

14.03.2016 - 20.03.2016

21.03.2016 - 27.03.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

345 133

13,34%

334 614

12,69%

2

Polsat

338 424

13,09%

325 936

12,36%

3

TVP1

184 730

7,14%

212 316

8,05%

4

TVP2

194 747

7,53%

204 292

7,75%

5

TV4

91 820

3,55%

107 077

4,06%

6

TV PULS

91 936

3,55%

94 749

3,59%

7

TVN7

76 351

2,95%

93 988

3,56%

8

TVN24

55 631

2,15%

62 177

2,36%

9

Puls 2

51 621

2,00%

58 872

2,23%

10

TVP Seriale

43 177

1,67%

50 120

1,90%

11

TV6

44 505

1,72%

43 552

1,65%

12

TTV

44 620

1,73%

43 216

1,64%

13

Polo TV

39 795

1,54%

38 294

1,45%

14

TVP INFO

30 544

1,18%

35 287

1,34%

15

Polsat2

36 898

1,43%

33 960

1,29%

16

TVP Rozrywka

24 675

0,95%

28 385

1,08%

17

Fokus TV

23 872

0,92%

27 002

1,02%

18

Stopklatka

27 760

1,07%

26 595

1,01%

19

Eska TV

24 956

0,96%

26 244

1,00%

20

TVN Turbo

24 346

0,94%

24 211

0,92%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 wyprzedziła Polsat, Puls 2 z rekordem. W górę TVN24 i TVP Info

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miś
"Klan" z oglądalnością wyższą niż "Bodo". Ponadto telenowela TVP zajęła 12. miejsce, co do udziałów w rynku w grupie ogólnej. Miała udziały wyższe niż pilot "Rolnik szuka żony". Świadczy to o tym, że "Klan" wciąż jest jedną z najchętniej oglądanych pozycji w Telewizji Publicznej. Podjęcie decyzji o zakończeniu serialu byłoby ogromnym ciosem dla TVP.
odpowiedź
User
Dobra Zmiana
Brakuje Sondy2, czyżby znowu klapa? Ojej!
A tak z innej beczki, jak "najlepiej" oglądać program?
odpowiedź
User
Neutralny
Klan wyżej niż Bodo? No ładnie, widać już widzowie wystawili recenzję tej produkcji. Tylko nie piszcie(jak w innych tematach), że to przez święta. Bo ze względów świątecznych to oglądalność może spaść o pół miliona najwięcej, a nie o... 1,3 mln widzów w stosunku do odcinka premierowego emitowanego na początku marca. Że o reklamie nie wspomnę, która jest potężna. I nie wiele daje. Swoją drogą... ciekawe dlaczego widzom aż tak Bodo nie przypadł do gustu...?
odpowiedź
User
Ktoś
Klan wyżej niż Bodo? No ładnie, widać już widzowie wystawili recenzję tej produkcji. Tylko nie piszcie(jak w innych tematach), że to przez święta. Bo ze względów świątecznych to oglądalność może spaść o pół miliona najwięcej, a nie o... 1,3 mln widzów w stosunku do odcinka premierowego emitowanego na początku marca. Że o reklamie nie wspomnę, która jest potężna. I nie wiele daje. Swoją drogą... ciekawe dlaczego widzom aż tak Bodo nie przypadł do gustu...?

Warto też przypomnieć, że "Bodo" ma ogromną reklamę, a "Klan" od wielu lat nie ma jej wcale.
odpowiedź
User
Gie
Dwa mecze piłki kopanej i TVP1 na pierwszym miejscu.
odpowiedź