SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter pomaga małym firmom

Ponad 6 tysięcy małych brytyjskich firm codziennie korzysta z serwisu Twitter, aby zaoszczędzić na wydatkach marketingowych i być w kontakcie ze swoimi klientami.

Z badania przeprowadzonego przez operatora komórkowego O2 wynika, że z pozwalającego na prowadzenie tzw. mikrobloga serwisu korzysta na wyspach 17 procent małych przedsiębiorstw, a ponad 1/4 z nich dołączyła do niego w ciągu ostatniego miesiąca.

62 procent firm korzystających z Twittera jako jedną z największych korzyści z tego wynikających wskazało na oszczędności. 16 procent przyznało, że dzięki serwisowi zaoszczędziło nawet do 5 tysięcy funtów na marketingu i kosztach rekrutacji.

Z badania O2 wynika również, że 74 procent takich firm korzysta z Twittera aby promować swoją działalność, a 42 procent aby być w kontakcie ze swoimi klientami i dostawcami.

Z kolei ostatnie dane firmy badawczej Nielsen Online pokazują, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Twitter zanotował na Wyspach rekordowy wzrost popularności. W lutym z serwisu korzystało ogółem 1,78 miliona brytyjskich internautów, podczas gdy rok wcześniej było ich tylko około 100 tysięcy.

źródło: NMA

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter pomaga małym firmom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl