SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter przedstawia program “Spaces Spark” - nowe rozwiązanie dla twórców

Twitter wprowadza program akceleracyjny dla twórców w Spaces. Wybrane osoby otrzymają wsparcie reklamowe oraz płacę 2,5 tys. dolarów miesięcznie.

Wprowadzona w tym roku pokoje do rozmów o nazwie Spaces otrzymają kolejne wsparcie deweloperskie. Firma uruchomiła właśnie nową trzymiesięczną inicjatywę akceleracyjną. Ma to na celu wspieranie twórców pod względem technicznym, finansowym i marketingowym.

Szukamy nowych twórców, którzy pasjonują się społecznościowym formatem audio na żywo i chcą tworzyć programy cykliczne w Spaces. Niezależnie od tego, czy masz już program, który prowadzisz od tygodni, czy zupełnie nową inicjatywę, którą chcesz wypróbować, my chcemy Cię wesprzeć - czytamy na blogu Twittera.

Twitter podąża za konkurencją

Nowa inicjatywa firmy jest dość wyraźną odpowiedzią na program akceleracyjny Clubhouse’a, podobne kroki wykonali także TikTok, Snapchat czy Pinterest. Co za tym idzie, wszyscy najwięksi gracze tej branży chcą wspierać swoich twórców w rozwoju, a trudno o lepszą zachętę niż możliwość dodatkowego zarobku. Twitter wprowadził szereg możliwości monetyzacyjnych dla swoich użytkowników, a ta najnowsza skupia się na twórcach audio.

Program akceleracyjny Twitter Spaces pozwoli wybranym twórcom na pobieranie miesięcznej gaży w wysokości 2,5 tys. dolarów. Dodatkowo osoby zakwalifikowane otrzymają wsparcie reklamowe i comiesięczne promowanie Spaces. Jak wynika z komunikatu Twittera, twórcy otrzymają również priorytetowe wsparcie od ze strony deweloperów, z którymi będą mogli kontaktować się bezpośrednio. Równocześnie wybrani twórcy zostaną upoważnieni do testowania najnowszych rozwiązań i funkcji.

Jak Twitter zamierza promować twórców?

Okazuje się, że uczestnicy programu będą mogli liczyć na intensywną promocję ze strony Twittera. Wiele wskazuje na to, że treści takich twórców będą wyświetlać się na samej górze zakładki Spaces, co zdecydowanie pomoże w budowaniu szerokiego i trwałego ekosystemu dla pokoi. Jak wiadomo, tego typu rozwiązania są w stanie drastycznie zwiększyć popularność kanałów i stosowane są już w mediach konkurencyjnych.

Wygląda jednak na to, że dostanie się do programu nie będzie proste. Twitter podkreśla, że jest szczególnie zainteresowany współpracą z kandydatami, którzy mają już ugruntowaną pozycję w mediach społecznościowych, co oznacza, że osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze Spaces raczej nie mogą liczyć na angaż.

Rekrutacja do programu akceleracyjnego Twitter Spaces Spark można aplikować do 22 października 2021 roku. Firma zapewnia, że osoby, które postanowią się zapisać, otrzymają odpowiedź do początku listopada.

Nowa funkcja na Twitterze

Niedawno Twitter wprowadził kolejne nowe rozwiązanie. Na popularnej platformie społecznościowej pojawiła się nowa funkcja, dzięki której użytkownicy będą w stanie lepiej kontrolować swoją prywatność. Dodatkowo rozwiązanie może potencjalnie zmniejszyć agresywne zachowania wśród użytkowników. Mowa tu opcji cofnięcia niechcianym użytkownikom możliwości obserwowania swojego profilu.

Dołącz do dyskusji: Twitter przedstawia program “Spaces Spark” - nowe rozwiązanie dla twórców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl