„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem

W okresie styczeń-wrzesień 2016 liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Elle”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 190 784 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 0,45 proc.

Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 87 143 egz., po spadku o 6,02 proc.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sprzedażowy, po spadku o 1,32 proc., uplasował się na poziomie 71 532 egz. Tytuł ten jednak awansował z 8. lokaty.

Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Elle” (Grupa Burda), który awansował z miejsca 14. na 13. Jego wynik zwiększył się o 6,15 proc. do 52 008 egz.

Z kolei najwięcej - 40,54 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 54 074 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 3. na 11.

We wrześniu 2016 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2015 roku zwiększyła się o 4,79 proc. do 206 863 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy wyniósł 110 486 egz., po spadku o 3,99 proc. Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które przed rokiem były jedenaste (95 185 egz., do góry o 35,52 proc.).

Największym wzrostem - o 47,06 proc. do 21 904 egz. - pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska).

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Glamour” (Grupa Burda) - było to 35,60 proc. do 45 706 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów