SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Women’s Health” na podium

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało „Avanti”, zaś najwięcej stracił „Glamour”.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 218 034 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2014 roku pismo to zanotowało wzrost o 0,02 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciej na drugą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 116 556 egz., po największym wzroście w zestawieniu wynoszącym 37,02 proc.

Na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego kwietniowego wydania wyniosła 85 540 egz. Dla porównania, wydanie styczniowo-lutowe „Women’s Health” miało wynik na poziomie 99 449 egz.

Ukazujące się od listopada ub.r. pismo „Uroda Życia” (Edipresse Polska) uplasowało się na szóstym miejscu z wynikiem na poziomie 69 694 egz.

Z kolei najwięcej - 27,60 proc. - stracił miesięcznik „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 53 527 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca szóstego na dziesiąte.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

219 430

218 034

219 358

217 996

Avanti

116 914

116 556

85 430

85 064

Women’s Health

85 540

85 540

-

-

Cosmopolitan

82 110

82 110

90 254

90 254

Zwierciadło

73 390

72 375

66 718

66 718

Uroda Życia

70 894

69 694

-

-

Wysokie Obcasy Extra

78 386

69 233

81 357

75 485

Pani

67 894

67 694

69 017

68 859

Joy

67 926

61 806

80 598

80 598

Glamour

53 257

53 257

73 560

73 560

Hot Moda

47 413

47 413

60 830

60 830

Elle

46 026

44 026

55 562

53 462

In Style - Edycja Polska

38 872

38 872

98 565

38 565

Harpers Bazaar

24 918

24 918

28 120

28 120

Shape

21 031

21 031

22 342

22 342

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,22 proc.) pochwalić się mogła „Uroda Życia” (Edipresse Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Joy” (Marquard Media Polska) - było to 29,11 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

219 430

218 034

211 748

210 395

Avanti

116 914

116 556

122 110

121 760

Women’s Health

85 540

85 540

79 525

79 525

Cosmopolitan

82 110

82 110

84 309

84 309

Zwierciadło

73 390

72 375

83 937

82 937

Uroda Życia

70 894

69 694

62 107

62 107

Wysokie Obcasy Extra

78 386

69 233

75 982

67 857

Pani

67 894

67 694

65 804

65 604

Joy

67 926

61 806

87 187

87 187

Glamour

53 257

53 257

74 247

74 247

Hot Moda

47 413

47 413

59 842

59 842

Elle

46 026

44 026

52 319

50 319

In Style - Edycja Polska

38 872

38 872

39 663

39 663

Harpers Bazaar

24 918

24 918

25 843

25 843

Shape

21 031

21 031

27 840

27 840

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Women’s Health” na podium

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eryk
w PANI światło gaśnie :-(. Ważne, że nowa książka jest.
13 10
odpowiedź
User
Malwina
A In Style wciąż dołuje...Wydawnictwo niw wyciąga z tego wniosków? Najwyraźniej przydałaby się zmiana redaktor naczelnej
10 8
odpowiedź
User
hm
Zwierciadło jest super, masa tekstów, malo reklam, polecam kazdemu!
12 10
odpowiedź
User
jak dla mnie
ja wolę uroda magazyn jest świetny bo podobny do twojego stylu
10 12
odpowiedź
User
burdka
Dlaczego uparcie nazywa się magazyny typu InStyle czy Glamour luksusowymi?
Czy chodzi o to, że mają błyszczący papier?
Jak można porównywać je do Twojego Stylu czy Zwierciadła, to przecież kompletnie inna półka i inna grupa docelowa
12 8
odpowiedź