SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl”, „Skarb” i „Claudia” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce

W okresie od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a kolejne miejsca zajęły „Skarb” i „Claudia” - wynika z badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.

Article

Z fali Polskich Badań Czytelnictwa obejmujących okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 8,34 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 11,54 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął wydawany dla sieci drogerii Rossmann miesięcznik „Skarb” (Ringier Axel Springer Polska), który przed rokiem był 20. W analizowanym okresie czytany był on przez 6,91 proc. respondentów (wzrost o 3,02 pkt. proc.). Tytuł poza drogeriami jest też dostępny w kioskach.

Na ostatniej pozycji podium w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazła się poradnikowa „Claudia” (Burda International Polska) z wynikiem na poziomie 5,94 proc. W skali roku pismo zanotowało spadek o 3,40 pkt. proc.

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazło się pięć miesięczników poradnikowych dla pań oraz po jednym piśmie luksusowym, wnętrzarskim, budowlanym, popularnonaukowym i kulinarnym.

Miesięczniki 15-75

sierpień 2014 : styczeń 2015

sierpień 2013 : styczeń 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Twój Styl

8,34%

11,54%

Skarb

6,91%

3,89%

Claudia

5,94%

9,34%

Kobieta i Życie

5,15%

6,90%

Cztery Kąty

4,69%

8,02%

Murator

4,66%

6,83%

Focus

4,65%

7,08%

Świat Kobiety

4,50%

6,12%

Przyślij Przepis!

4,46%

6,56%

Poradnik Domowy

4,41%

7,16%

Przepisy Czytelników

4,16%

6,34%

Mój Piękny Ogród

4,11%

6,11%

Dobre Rady

4,09%

6,49%

Komputer Świat

3,81%

5,54%

Auto Moto Magazyn Zmotoryzowanych

3,74%

5,19%

Świat Wiedzy

3,45%

5,02%

Olivia

3,38%

5,27%

National Geographic

3,38%

5,35%

Avanti

3,36%

5,18%

Glamour

2,83%

4,66%

Pani

2,54%

3,47%

Świat Zdrowia

2,35%

3,70%

CD Action

2,11%

2,92%

Uroda Życia

2,01%

-

Wysokie Obcasy Extra

1,98%

-

CKM

1,93%

2,83%

Elle

1,91%

2,56%

Dom & Wnętrze

1,89%

2,98%

Moje Mieszkanie

1,87%

3,22%

PC Format

1,85%

2,19%

Detektyw

1,83%

-

Mamo To Ja

1,82%

2,94%

Focus Historia

1,82%

2,63%

Joy

1,68%

2,64%

Cosmopolitan

1,64%

2,74%

Zwierciadło

1,60%

2,08%

Auto Motor i Sport

1,53%

2,40%

Ładny Dom

1,51%

2,00%

Auto Świat Poradnik

1,47%

2,31%

Mam Ogród

1,46%

-

TopGear

1,46%

2,32%

Moje Gotowanie

1,39%

2,81%

Przepis na Zdrowie

1,39%

2,42%

Playboy

1,39%

2,08%

Men's Health

1,36%

1,90%

M jak mieszkanie

1,34%

2,51%

Uroda

1,29%

2,38%

Świat Motocykli

1,24%

1,95%

Auto Świat 4x4

1,17%

-

Dobre Wnętrze

1,11%

1,83%

Zdrowie

1,10%

1,87%

Logo

1,03%

1,63%

Gotuj Krok po Kroku

1,02%

1,72%

Burda

1,00%

1,46%

Przepis na Ogród

0,99%

1,57%

Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko

0,93%

1,53%

Kuchnia

0,91%

1,69%

Twoje Dziecko

0,84%

1,47%

Dziecko

0,83%

1,49%

National. Geographic. Traveler

0,82%

1,75%

Cała Ty

0,81%

1,16%

Chip

0,75%

1,14%

Forbes

0,74%

1,37%

Wróżka

0,71%

1,10%

Twój Maluszek

0,66%

0,94%

Bravo Girl

0,64%

1,08%

M jak Mama

0,56%

0,86%

InStyle

0,56%

1,13%

Podróże

0,50%

0,81%

Shape

0,50%

0,89%

Weranda

0,48%

0,79%

Hot Moda

0,42%

0,81%

Sukces

0,37%

0,60%

Żagle

0,34%

0,39%

Harper's Bazaar

0,33%

0,70%

Voyage

0,32%

0,68%

Przyślij Przepis Wydanie Specjalne

0,31%

0,89%

Architektura-Murator

0,29%

0,69%

Weranda Country

0,23%

-

Fun Club

0,22%

0,43%

Twist

0,21%

0,58%

Na kolejnych podstronach dane miesięczników w grupie 16-59 i dwumiesięczników

  • 1
  • 2
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl”, „Skarb” i „Claudia” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Co za "mądry inaczej" porównuje sprzedaż periodyka M jak Mieszkanie z periodykiem Dziecko czy CKM? To tak jakby porównywać sprzedaż chleba do sprzedaży telewizorów.
odpowiedź