SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodnik „Nie” nie kosztuje już 6,66 zł. Podwyżka o ponad złotówkę

Z początkiem stycznia cena egzemplarzowa tygodnika „Nie” (Urma) została podwyższona o 17 proc. - z 6,66 do 7,90 zł.

Nie zmieniła się objętość „Nie” - każdy numer ma 16 stron w formacie dwa razy większym niż pozostałe tygodniki.

Poprzednia cena „Nie” obowiązywała przez dwa lata. Na początku 2022 roku pismo zdrożało z 5,80 do 6,66 zł.

Wydająca „Nie” spółka Urma w 2022 roku zanotowała wzrost przychodów z 3,88 do 3,92 mln zł, z czego te ze sprzedaży wersji drukowanej tygodnika zwiększyły się z 3,72 do 3,78 mln zł. Strata netto firmy pogłębiła się natomiast z 619,2 do 675 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z początkiem stycznia br. o 2 zł wzrosła cena tygodnika „Do Rzeczy”, zdrożały też dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”.

Dołącz do dyskusji: Tygodnik „Nie” nie kosztuje już 6,66 zł. Podwyżka o ponad złotówkę

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ad rem
Stara cena poszła w diabły!
18 1
odpowiedź
User
Analityk
2022

Wzrost przychodów
3.880.000zł -> 3.920.000zł = 40.000zł

Strata netto
619.200zł -> 675.000zł = 55.800zł

Wzrost przychodów - strata netto = -15.800zł
4 1
odpowiedź
User
Łysa kupa
Szkoda. Lubiłem tą cenę. Ciekawe, czy w przyszłości będą kosztować 21,37 zł.
6 5
odpowiedź