SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki telewizyjne tracą czytelników, „Tele Tydzień” z 800 tys. sprzedanych egz.

W lipcu 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku uplasowała się na poziomie 803 040 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo TV”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 9,15 proc. i ustabilizowała się na poziomie 349 395 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 146 578 egz., po spadku o 12,91 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,10 proc. i wyniosła 124 779 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

803 040

888 295

To & Owo

349 395

384 592

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

146 578

168 299

Tele Max

145 524

176 450

Super TV

124 779

160 172

Program TV

100 843

105 179

Teleprogramy

28 949

32 987


W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Kurier TV” - było to 8,16 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

803 040

867 234

To & Owo

349 395

368 302

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

146 578

159 595

Tele Max

145 524

157 259

Super TV

124 779

134 109

Program TV

100 843

106 169

Teleprogramy

28 949

31 163

Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą czytelników, „Tele Tydzień” z 800 tys. sprzedanych egz.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Zaskoczenia nie ma. Teraz Karnowscy drukują program tv, który sam w sobie jest już anachroniczny i nazywją swoje pisemko tygodnikiem młodej Polski
odpowiedź
User
Witek
Brawo Kasia! Gratuluje. Co sobie kupisz za premie?
odpowiedź
User
deja vu
Dobrze, źe nie podano w tym "newsie" danych ze stycznia...
odpowiedź