Sekielscy o zarzutach wobec sprzedaży koszulek z filmu „Tylko nie mów nikomu”: to absurd i hipokryzja, nie zarabiamy na nich

Tomasz i Marek Sekielscy zaczęli internetową sprzedaż koszulek z grafiką promującą film „Tylko nie mów nikomu”. Część dziennikarzy zarzuca im, że próbują w ten sposób zmonetyzować sukces produkcji. - Zajmowanie się teraz koszulkami to absurd. Gdzie byli krytycy, kiedy ofiary potrzebowały pomocy? - mówi Tomasz Sekielski portalowi Wirtualnemedia.pl.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Koszulki - w cenie 35 zł - można kupić w internetowym sklepie Oddeskidodeski.pl. - Doliczyliśmy do ceny jednostkowej koszt projektu, obsługi zamówień i zwrotów. Nie jest to projekt komercyjny. Koszulki są dostępne tylko w przedsprzedaży do 9 czerwca. Nie będą dostępne w regularnej ofercie - napisał na swoim facebookowym profilu Tomasz Sekielski.

 

Oferowanie takich koszulek skrytykowali niektórzy dziennikarze. - Sprzedaż koszulek? Co dalej - walka z pedofilią w Kościele na brelokach i kubkach? - napisał na Twitterze Patryk Słowik z „Dziennika Gazety Prawnej”. Zgodziła się z nim Bianka Mikołajewska z Oko.press, dodając, że „nie jest to dobry pomysł”. - Wykorzystywanie ludzkiej tragedii dla pieniędzy, w tym wypadku ofiar pedofilii, nie powinno mieć miejsca. A tym są właśnie koszulki #TylkoNieMówNikomu - zatwittował Andrzej Gajcy z Onetu.

Zareagował też bloger i publicysta ojciec Grzegorz Kramer, nawołując Sekielskiego do wycofania koszulek ze sprzedaży. - Od lat nie godzę się na koszulki, które nawiązują do wielkich tragedii czy nawet zbrodni. Nie godzę się na koszulki z Obozem w Oświęcimiu, nie godzę się na koszulki, które wykorzystują Powstanie Warszawskie, tak samo nie ma we mnie zgody na to, by wykorzystywać Ofiary pedofilii do tego rodzaju promocji - napisał.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-sekielski-marek-lisinski-nie-ma-wplywu-na-to-kto-pojawi-sie-w-tylko-nie-mow-nikomu,7171065186317953a ##

W piątek rano oświadczenie w sprawie sprzedaży koszulek wydał producent filmu Marek Sekielski. - Gdybyśmy chcieli zarobić na „Tylko nie mów nikomu” to sprzedalibyśmy licencję za gruby hajs. Włączylibyśmy reklamy na YT, dołączyli tablice sponsorskie i dzisiaj pili szampana gdzieś na słonecznym wybrzeżu. A tak się składa, że film emitujemy bez reklam, a licencję telewizjom dajemy za „uścisk” dłoni prezesów. I co z tego, przecież i tak jesteśmy złodziejami - wylicza.

Marek Sekielski pisze też do duchownych, nawołujących do zakończenia sprzedaży. - Gdzie byli Ci duchowni, gdy przez lata ich koledzy bezkarnie gwałcili, molestowali i ukrywali te czyny??? Co przez długie lata zrobili dla pokrzywdzonych??? Siedzieli z podkulonymi ogonami?

 

Tomasz Sekielski w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl także zwraca uwagę, że na sprzedaży koszulek bracia nie zarabiają. - Gdzie byli ci wszyscy, którzy tak fałszywie się teraz martwią o uczucia ofiar pedofilii, gdy zbieraliśmy pieniądze na film? Co oni sami robili, gdy ofiary księży - pedofilów potrzebowały pomocy, i co robią teraz, żeby rozliczyć sprawców? Wszystko, co było do powiedzenia, powiedział mój brat w oświadczeniu. Dodam tylko, że to zupełna aberracja i absurd, zajmować się teraz koszulkami - powiedział nam autor dokumentu.

Film braci Sekielskich został umieszczony na YouTube 11 maja. Do wczoraj miał ponad 21 mln wyświetleń na YouTube. Tomasz i Marek Siekielscy środki na realizację filmu zebrali w serwisie Patronite - w ramach zbiórki pozyskali 450 tys. zł od 2,5 tys. osób. 17 maja dokument został wyemitowany na antenie TVN. Obejrzało go 2,22 mln osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami