Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą napoje marki Tymbark. Przygotowały ją należące do Publicis Groupe agencje Publicis Worldwide i Starcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

- Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą pobyć, rozmawiać, cieszyć i śmiać się, poczuć łączące nas więzi. Często szukamy jednego słowa, które mogłoby oddać atmosferę oraz emocje towarzyszące takiemu spotkaniu. Dlatego stworzyliśmy je. Tymbarkowanie to bycie razem i wartościowy czas spędzany z bliskimi, szczególnie przy wspólnym posiłku – powiedziała Paulina Olszak, account supervisor Publicis Worldwide Poland.

Działania reklamowe obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach i będą prowadzone m.in. w telewizji i digitalu. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Worldwide. Za planowanie mediów odpowiada również należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

Stworzona przez agencję kreacja podkreśla, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi. Przygotowany spot inspiruje do Tymbarkowania przy różnych okazjach: randkach, rodzinnych obiadach czy domówkach ze znajomymi.

 

Za planowanie mediów odpowiada należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"