Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą napoje marki Tymbark. Przygotowały ją należące do Publicis Groupe agencje Publicis Worldwide i Starcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

- Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą pobyć, rozmawiać, cieszyć i śmiać się, poczuć łączące nas więzi. Często szukamy jednego słowa, które mogłoby oddać atmosferę oraz emocje towarzyszące takiemu spotkaniu. Dlatego stworzyliśmy je. Tymbarkowanie to bycie razem i wartościowy czas spędzany z bliskimi, szczególnie przy wspólnym posiłku – powiedziała Paulina Olszak, account supervisor Publicis Worldwide Poland.

Działania reklamowe obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach i będą prowadzone m.in. w telewizji i digitalu. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Worldwide. Za planowanie mediów odpowiada również należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

Stworzona przez agencję kreacja podkreśla, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi. Przygotowany spot inspiruje do Tymbarkowania przy różnych okazjach: randkach, rodzinnych obiadach czy domówkach ze znajomymi.

 

Za planowanie mediów odpowiada należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje