SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą napoje marki Tymbark. Przygotowały ją należące do Publicis Groupe agencje Publicis Worldwide i Starcom.

- Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą pobyć, rozmawiać, cieszyć i śmiać się, poczuć łączące nas więzi. Często szukamy jednego słowa, które mogłoby oddać atmosferę oraz emocje towarzyszące takiemu spotkaniu. Dlatego stworzyliśmy je. Tymbarkowanie to bycie razem i wartościowy czas spędzany z bliskimi, szczególnie przy wspólnym posiłku – powiedziała Paulina Olszak, account supervisor Publicis Worldwide Poland.

Działania reklamowe obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach i będą prowadzone m.in. w telewizji i digitalu. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Worldwide. Za planowanie mediów odpowiada również należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

Stworzona przez agencję kreacja podkreśla, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi. Przygotowany spot inspiruje do Tymbarkowania przy różnych okazjach: randkach, rodzinnych obiadach czy domówkach ze znajomymi.

 

Za planowanie mediów odpowiada należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

Dołącz do dyskusji: Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl