SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tyskie postawi piwo Hiszpanom, jeśli przegrają z Polakami na Euro 2020

Animacja reklamowa "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku" pojawiła się w piątek wieczorem  i będzie wyświetlana w sobotę na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią. To element promocji marki podczas kolejnego meczu biało-czerwonych na Euro 2020.

Article

Animacja "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku" chce zachęcić Hiszpanów do przejścia na Ty i motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju.  

Mecz Polska-Hiszpania już dziś o 21:00 na antenach TVP 1, TVP Sport, TVP 4K oraz na żywo online na stronie TVP Sport i w aplikacji mobilnej. Komentatorami będą Jacek Laskowski oraz Robert Podoliński.

Tyskie zachęca do przechodzenia na "Ty"

Na początku mistrzostw Europy w piłce nożnej Tyskie hasłem „Największy polski poeta to Słowacki” zachęcało Słowaków do przejścia na Ty przed meczem z reprezentacją Polski.

Marka w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię szukania tego, co łączy, mimo pozornych różnic. W ubiegłym tygodniu Tyskie poprosiło kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror.

Tyskie w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Po przekonaniu Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, że warto zażegnać konflikt i przejść na Ty, marka wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.

Za pomysł odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Realizacją i działaniami PR zajął się zespół agencji: Huta 19 im. Joachima Fersengelda,  zakupem mediów dom mediowy Zenith. Działania w social media i internecie prowadzi agencja Gong.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tyskie postawi piwo Hiszpanom, jeśli przegrają z Polakami na Euro 2020

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piwosz
Już widzę ten pęd Hiszpanów do fruktozowego płynu :)
odpowiedź
User
Sylwunia
Polska 0 : 3 Hiszpania
odpowiedź
User
wiw
Już widzę ten pęd Hiszpanów do fruktozowego płynu

Gdyby Hiszpanie wypili chociaż łyk przed meczem toby były szanse... Zmulacz nr 1
odpowiedź