SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Tyskie. Łączy!

Pierwszego lutego rozpoczęła się zimowa kampania  marki Tyskie związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver.

Kampania „Tyskie. Łączy!” swoim zasięgiem obejmuje telewizję, radio, outdoor i internet. W sklepach na terenie całego kraju prowadzone będą promocje handlowe a w sprzedaży pojawi się limitowa seria 5-packów olimpijskich.

Niestandardowe użycie mediów obejmuje ponadto współpracę z Telewizją Polską – w czasie trwania „Studia olimpijskiego” nadane zostaną specjalne relacje z najważniejszych wydarzeń odbywających się w ramach kampanii.

Za koncepcję kreatywną platformy „Tyskie. Łączy!”, działania BTL, stworzenie serwisu www.tyskie.pl i działania w serwisie You Tube odpowiada agencja TEQUILA Polska. Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja DDB Warszawa. Działaniami PR i media relations kieruje agencja Raczkiewicz – Chenczke Consultants. Zakup mediów – dom mediowy Starcom. Projekty opakowań wykonała agencja PND Futura.

Dołącz do dyskusji: 'Tyskie. Łączy!

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aws
a co z internetem, Lech mocno się reklamuje:
http://adabout.pl/Kampania,piwa,Lech,Zlap,Lecha,_7_2_175_0_0_0_0.html
odpowiedź
User
harry
za internet odpowiada Tequila - przecież jest napisane w treści artykułu :)
odpowiedź