Tyskie z Wisłą Kraków

Marka Tyskie przedłużyła kontrakt sponsorski z drużyną piłkarską Wisła Kraków SSA.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zarząd Kompanii Piwowarskiej podpisał umowę sponsorską z Zarządem Wisły Kraków SSA. Tym samym marka Tyskie została Sponsorem Strategicznym klubu Wisła Kraków SSA w sezonie  2006/2007. Umowa obowiązująca do końca czerwca 2007 r. przewiduje premie finansowe za dobre wyniki sportowe tj. awans do fazy grupowej Pucharu UEFA, wygrane w Pucharze UEFA, zdobycie Mistrzostwa Polski lub Pucharu Polski.

       

W zamian za zaangażowanie sponsorskie Tyskie, przede wszystkim uzyskało prawa do wykorzystywania tytułu Sponsora Strategicznego Wisły Kraków, a ponadto prawo do umieszczenia logo marki na  strojach zawodników, identyfikacji wizualnej marki na stadionie przy ulicy Reymonta, a także na oficjalnej stronie internetowej klubu. Dodatkowo, marka Tyskie będzie mogła w ramach obowiązującego prawa wykorzystać wizerunek zawodników oraz trenera Wisły do celów reklamowych i promocyjnych.

„Wisła Kraków to profesjonalny klub z długą tradycją, który tak jak Tyskie może poszczycić się zdobyciem wielu trofeów i medali. – mówi Bogusław Biszof, Wiceprezes Marketingu Kompanii Piwowarskiej. – Nasza dotychczasowa współpraca układała się  bardzo dobrze, jesteśmy z niej zadowoleni i życzymy Wiśle wielu sukcesów. Tyskie jest lojalnym partnerem i wspiera najlepszych. Poza tym widzimy, że nasze zaangażowanie w sponsoring Wisły Kraków jest doceniane przez kibiców w Małopolsce, jak i przez licznych kibiców w całym kraju.” – dodaje Bogusław Biszof.

Jerzy Jurczyński, Wiceprezes Zarządu Wisły Kraków SSA: „Mamy nadzieję, że kolejny rok naszej współpracy przyniesie dalsze korzyści zarówno dla naszego klubu, jak i dla marki Tyskie.”

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"