Ubrania dla chipsterów promują chipsy Przysnacki

W ramach kampanii promujących chipsy i prażynki (produkowanych przez Intersnack Polska) przygotowano kolekcję ubrań Chipster. Za przygotowanie i realizacje akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, F11 i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ubrania dla chipsterów promują chipsy Przysnacki

Kolekcja obejmuje t-shirty, tank topy i bluzy oraz dodatki. Ubrania można ozdabiać grafikami na rzepy zabawnie interpretującymi smaki i cechy chipsów Przysnacki.

Odzież zaprojektowano wspólnie z firmą Chrum.Com. Jest dostępna w jej sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym.

grafika

Kolekcję wspierają działania reklamowe realizowane m.in. na Facebooku i Instagramie.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, za aktywności w social media odpowiada F11, a za zakup mediów - Vizeum.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu