SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Ultraviolet 2.0." od października w AXN

Trwają zdjęcia do drugiego sezonu serialu kryminalnego AXN, Ultraviolet 2.0. Premiera produkcji odbędzie się w środę 2 października w AXN.

Marta Nieradkiewicz w serialu „Ultraviolet 2”, fot. AXNMarta Nieradkiewicz w serialu „Ultraviolet 2”, fot. AXN

"Ultraviolet" to serial kryminalny, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet, działająca w sieci i wykorzystująca do tego siłę nowych technologii. Do grupy dołącza trzydziestoletnia Ola Serafin (Marta Nieradkiewicz), którą osobiste przejścia zmusiły do opuszczenia Londynu i powrotu do rodzinnej Łodzi. Pewnej nocy, prowadząc samochód, jest świadkiem tragicznego zdarzenia. Policja uznaje je za samobójstwo i zamyka sprawę, z czym nie zgadza się Ola. Kobieta decyduje się znaleźć wyjaśnienie na własną rękę. Przez Internet poznaje grupę ludzi, rozwiązujących sprawy, których nie jest w stanie wyjaśnić policja i przyłącza się do nich.

W drugim sezonie Ultravioletu, Ola musi zmierzyć się z niebezpieczeństwem zagrażającym jej rodzinie, co sprawia, że zaangażowanie bohaterki w rozwiązywane sprawy staje się bardzo osobiste.

Grupa Ultraviolet składa się m.in. z blogerek, pracownika lotniska, hakera i mężczyzny do towarzystwa. Ten niecodzienny zespół w każdym odcinku wykorzystuje swoje umiejętności zdobywania informacji do rozwiązywania kolejnych kryminalnych zagadek.

Serial ma 12 odcinków. Na ekranie będzie można zobaczyć także Sebastiana Fabijańskiego, Piotra Stramowskiego, Agatę Kuleszę, Bartłomieja Topę, Marka Kalitę, Magdalenę Czerwińską, Michała Żurawskiego i Bartosza Gelnera.

"Ultraviolet 2.0." będzie można oglądać na antenie AXN, w środy o godz. 22:00.

Pierwszy sezon „Ultravioletu” swoją premierę miał w październiku 2017 roku. W sierpniu 2018 roku zadebiutował również w serwisie Netflix. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji w AXN wyniosła 106 tys. widzów, co przełożyło się na 0,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,04 proc. w grupie 16-59.

Średni udział AXN w Polsce w 2018 roku wyniósł 0,36 proc.

W sierpniu 2018 roku serial zadebiutował również w serwisie Netflix.

Dołącz do dyskusji: "Ultraviolet 2.0." od października w AXN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl