Unicef UK wykorzystuje internet do zachęcenia do regularnych datków

Unicef UK uruchomił internetową kampanię, której celem jestzachęcenie konsumentów do regularnych datków na rzecz organizacji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na kampanię składają się dwa banery reklamowe, pokazującepoprzez szokujące statystyki jak tysiące dzieci poniżej piątegoroku życia umiera na skutek możliwych do zapobieżenia chorób.

Po kliknięciu w dany baner użytkownik zostaje przeniesiony nastronę na witrynie organizacji, która zachęca go do regularnych,comiesięcznych wpłat. Reklamy zostały stworzone przez agencjęmarketingową RAPP. Będą one umieszczane m.in. w serwisach Amazon,The Independent i AOL.

"Ta internetowa kampania jest stworzona aby pokazać wyraźnyproblem i proste rozwiązanie, podkreślając jak niepotrzebnieumierają dzieci" - stwierdziła Lillian McMahon, odpowiedzialna zamarketing internetowy w Unicef UK.

źródło: New Media Age

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki