SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Unicef UK wykorzystuje internet do zachęcenia do regularnych datków

Unicef UK uruchomił internetową kampanię, której celem jest zachęcenie konsumentów do regularnych datków na rzecz organizacji.

Na kampanię składają się dwa banery reklamowe, pokazujące poprzez szokujące statystyki jak tysiące dzieci poniżej piątego roku życia umiera na skutek możliwych do zapobieżenia chorób.

Po kliknięciu w dany baner użytkownik zostaje przeniesiony na stronę na witrynie organizacji, która zachęca go do regularnych, comiesięcznych wpłat. Reklamy zostały stworzone przez agencję marketingową RAPP. Będą one umieszczane m.in. w serwisach Amazon, The Independent i AOL.

"Ta internetowa kampania jest stworzona aby pokazać wyraźny problem i proste rozwiązanie, podkreślając jak niepotrzebnie umierają dzieci" - stwierdziła Lillian McMahon, odpowiedzialna za marketing internetowy w Unicef UK.

źródło: New Media Age

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Unicef UK wykorzystuje internet do zachęcenia do regularnych datków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl