SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

United PR w Ketchum Worldwide

Po ponad 4 latach współpracy United PR podpisała umowę afiliacyjną z siecią Ketchum Worldwide, stając się tym samym jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce

United PR w Ketchum Worldwide

Po ponad 4 latach współpracy United PR podpisała umowę afiliacyjną z siecią Ketchum Worldwide, stając się tym samym jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce

 - Decyzja o podpisaniu umowy afiliacyjnej jest zarówno wynikiem znacznego zainteresowania polskim rynkiem klientów Ketchum, jak i dowodem uznania dla pracy naszych konsultantów. Cieszymy się, że zacieśniliśmy współprace z organizacją, która wyznacza najlepsze światowe standardy PR - podkreśliła Małgorzata Zaborowska, prezes i dyrektor zarządzający United PR. Z kolei Jon Higgins, z Ketchum Europe przyznał, że z wielkim uznaniem odnoszą się do pozycji i osiągnięć United PR.

 - Afiliacja z United PR to kolejny krok w rozwoju paneuropejskich możliwości Ketchum - sformalizowaliśmy w ten sposób współpracę z poważnym partnerem na coraz większym i szybko rozwijającym się rynku usług PR - podsumował Higgins.

Umowa afiliacyjna nie jest porozumieniem handlowym i nie wiąże się z transferem aktywów. W ramach afiliacji United PR zostaje wyłącznym reprezentantem Ketchum w Polsce oraz uzyskuje nieograniczony dostęp do sieciowych zasobów wiedzy i doświadczeń, m.in. platformy myKGN (my Ketchum Global Network) - nagrodzonego przez międzynarodowe środowisko profesjonalistów narzędzia wymiany know-how w dziedzinie komunikacji masowej oraz KPP (Ketchum Planning Process) - autorskiego programu projektowania, realizacji i oceny kampanii PR.
Do połowy maja br. partnerską siecią United PR była grupa Manning Selvage & Lee, z którą 9 lat temu agencja podpisała umowa afiliacyjną, która nie zawierała klauzuli wyłączności.

Piar.pl

Dołącz do dyskusji: United PR w Ketchum Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl