SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC chce utrzymać dynamikę pozyskania klientów cyfrowych

UPC Polska, który w niemal dwa miesiące od uruchomienia telewizjicyfrowej zdobył 11,3 tys. klientów, liczy na utrzymanie tejdynamiki w kolejnych miesiącach. Na jesieni usługa pojawi się wSzczecinie - poinformowała Patrycja Gołos, dyrektor działukomunikacji UPC.

Na koniec czerwca 2008 roku UPC miała 11,3 tys. klientów usługitelewizji cyfrowej, ponad milion klientów analogowej telewizjikablowej, 343 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i135,5 tys. abonentów usługi telefonicznej.

"Na 30 czerwca mieliśmy 11,3 tys. klientów usługi telewizjicyfrowej, przy ograniczonym zasięgu usługi. Mamy nadzieję, że tadynamika wzrostu utrzyma się w kolejnych miesiącach. Zależy nam napozyskiwaniu nowych klientów, ale także na przekonaniu obecnychużytkowników telewizji analogowej do zakupu telewizji cyfrowej" -poinformowała Gołos.

Wcześniej prezes mówił, że do końca 2008 roku UPC chceudostępnić usługę telewizji cyfrowej 85 proc. swoich klientów.

UPC w maju wprowadziła usługę telewizji cyfrowej dla mieszkańcówWarszawy i okolic, aglomeracji katowickiej, Wrocławia i Opola,następnie w Krakowie, a od 23 lipca oferta telewizji cyfrowej jestteż dostępna dla wszystkich mieszkańców Trójmiasta i okolic,znajdujących się w zasięgu sieci.

"Kolejnym miastem, w którym będzie dostępna usługa jestSzczecin. Nie mamy jeszcze daty launchu, ale będzie to jesień" -powiedziała Gołos.

Dla porównania na koniec pierwszego kwartału 2008 roku UPCPolska miał ponad 326.000 klientów szerokopasmowego internetu,128.000 klientów usług telefonicznych oraz 1.013.600 klientówtelewizji kablowej.

W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się prawie 2,0 mlngospodarstw domowych w największych aglomeracjach miejskich:Warszawie, Trójmieście, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach,Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Opolu i Kielcach i wielu mniejszychmiastach.

UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc., międzynarodowegooperatora telewizji kablowej.

  • Więcej informacji:
  • UPC

Dołącz do dyskusji: UPC chce utrzymać dynamikę pozyskania klientów cyfrowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl