UPC Polska z 1,43 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług

Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,43 mln klientów, którzy korzystali z 2,99 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej oraz usług telefonicznych.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sieć UPC Polska na koniec marca 2018 roku miała dokładnie 1 432 600 klientów, czyli o 2,1 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Korzystali oni z 2 989 300 jednostkowych usług (RGU), co oznacza wzrost w skali roku o 33,8 tys.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-polska-wycofuje-sie-z-kupna-multimedia-polska-nie-udalo-nam-sie-dojsc-do-porozumienia ##

Z telewizji cyfrowej UPC korzysta 1 026 700 abonentów (wzrost o 16,2 tys. abonentów). Już 530 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon, co stanowi 52 proc. wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC (względem końca marca ub.r. nastąpił wzrost o prawie 230 tys. klientów).

Liczba sprzedanych przez firmę usług internetu wzrosła w skali roku o 33,8 tys. do 1 145 200. 452,3 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox.

Natomiast liczba sprzedanych usług telefonicznych poszła do góry o 3,8 tys. do 634 000.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/horizon-go-upc-polska-uslugi-dostepne-w-calej-unii-europejskiej ##

UPC podaje, że w całym pierwszym kwartale br. powiększył zasięg swojej sieci o 21,6 tys. mieszkań. Ogółem sieć firmy obejmuje już ponad 3,3 mln gospodarstw domowych (HP).

- W pierwszym kwartale zbliżyliśmy się jeszcze bardziej do 3 milionów usług (RGU), wzmacniając tym samym naszą pozycję rynkową. Zapewniliśmy naszym klientom jeszcze lepszą ofertę, dzięki kolejnemu przyśpieszeniu prędkości internetu, dzięki czemu średnia z jakiej obecnie korzystają wzrosła do 130 Mb/s ze 100 Mb/s w poprzednim kwartale -– mówi Robert Redeleanu, prezes UPC Polska. - To wszystko, wsparte przeprowadzonym we wrześniu 2017 roku rebrandingiem, było efektem ogromnego wysiłku całego zespołu UPC Polska i przyczyniło się do osiągnięcia przez nas rekordowo wysokiego wskaźnika satysfakcji klienta oraz realizacji naszej ambicji, jaką jest umacnianie pozycji marki numer jeden na rynku szybkiego Internetu i telewizyjnej rozrywki - dodaje.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?