SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC promuje telewizję i internet w Optimum TV, MegaTata w piłkarskich reklamach (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska zaczęła promocję, w ramach której pakiet Optimum TV można testować przez 30 dni za złotówkę. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem MegaTaty, przygotowana przez firmy marketingowe Heart & Brain, OMD i Hi.Advertising.

W ramach promocji pakiet Optimum TV, kosztujący normalnie 139 zł miesięcznie, jest dostępny dla nowych klientów UPC przez 30 dni za darmo. Pakiet obejmuje internet o prędkości do 30 Mb/s, telewizję z dostępem do 144 kanałów (w tym 69 w jakości HD), aplikację Horizon Go, dekoder Horizon z nagrywarką, dostęp do biblioteki MyPrime i usługę telefoniczną z nielimitowanym połączeniami wewnątrz sieci UPC. Po zakończeniu okresu promocyjnego klient może zrezygnować z usługi bez żadnych dodatkowych opłat.

Jednocześnie UPC oferuje dodatkowe promocje klientom, którzy zdecydują się na testowanie różnych pakietów z telewizją, internetem lub telefem. Są to następujące oferty:
- w pakietach telewizji Select i Max z internetem dodawana jest aplikacja Horizon Go,
- w pakietach z dekoderem Horizon dostaje się za darmo dostęp do biblioteki filmów i seriali MyPrime,
- pakiety dodatkowe HBO i Canal+ są dostępne w promocyjnych cenach,
- Pakiet Bezpieczeństwa przez pierwszy miesiąc jest darmowy, a potem promocyjna opłata wynosi 9 zł (w każdym momencie można zrezygnować z tej usługi),
- w wybranych pakietach dostaje się dekoder Horizon z nagrywarką.

Promocję wspiera kolejna z cyklu kampanii UPC Polska z udziałem MegaRodzinki. Tym razem w roli głównej występuje MegaTata, który przeżywa ogromne emocje podczas oglądania meczu piłkarskiego.

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały ogólnopolskie), internecie (m.in. w social media) oraz punktach sprzedaży.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Heart & Brain, za działania BTL odpowiada agencja Hi.Advertising, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: UPC promuje telewizję i internet w Optimum TV, MegaTata w piłkarskich reklamach (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
www_w
jak dla mnie bardzo slabe tv, duze ceny za dodatkowe programy czy pakiety i jakosc uslug tez nie powala, na razie netia wychodzi na prowadzenie
odpowiedź