SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Upfield dołącza do grona klientów agencji dentsu X

Agencja dentsu X (należy do Dentsu Aegis Network) wygrała przetarg na globalną obsługę firmy Upfield, do której należą takie marki, jak Rama, Kasia, Delma, Flora. Współpraca obejmuje pełną obsługę mediową offline oraz online.

Agencja dentsu X zajmie się obsługą Upfield na kilkudziesięciu rynkach. Współpraca z klientem zawiązana zostanie w sierpniu, natomiast pierwsze kampanie planowane są na wrzesień br. W zakres świadczonych usług wchodzi pełna obsługa mediowa offline oraz online.

Najbliższe planowane działania jesienne skupią się wokół trzeciej edycji akcji „Ekstra Szkolna Stołówka” marki Delma, mającej na celu poprawę warunków spożywania przez najmłodszych posiłków w szkołach oraz przekazania im właściwych nawyków żywieniowych. Kampania obejmie telewizję oraz digital, a rozpocznie się we wrześniu.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie podają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Ostatnio obsługą mediową Upfield w Polsce zajmował się dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) – odpowiadał m.in. za wiosenna kampanię marki Kasia.

Dołącz do dyskusji: Upfield dołącza do grona klientów agencji dentsu X

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl