SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Urodzinowa 'Pani Domu' z kuponami rabatowymi i kampanią

Do ukazującego się dziś urodzinowego wydania tygodnika "Pani Domu" (Marquard Media Polska), dołączonych zostało 15 kuponów rabatowych. Numer, który jest wydaniem podwójnym, wspiera kampania reklamowa.

Urodzinowa 'Pani Domu' z kuponami rabatowymi i kampanią

Kupony pozwalają na uzyskanie do 30 proc. rabatu w takich sieciach sklepów i punktów usługowych jak m.in. KappAhl, Smyk, CCC, Natura, Komfort, Boti, Hair Coif, Time Trend czy Gino Rossi. W wydaniu ogłoszono też sms-owy konkurs urodzinowy, w którym można wygrać 230 nagród.

Akcja promocyjna numeru realizowana jest w telewizji (TV Puls, Hallmark Channel, Comedy Central, Zone Club, Zone Romantica, Kino Polska), radiu (Radio Zet, RMF FM), internecie (Wirtualna Polska) i prasie ("Cienie i Blaski", "Sekrety Serca", wydania specjalne "Pani Domu"). Kreację kampanii i mediaplan przygotował dział marketingu wydawcy.

panidomu

Tygodnik "Pani Domu" zadebiutował na polskim rynku 31 sierpnia 1994 roku i wtedy wydawany był przez spółkę Axel Springer Polska. Wydawnictwo Marquard Media Polska odkupiło tytuł w 2007 roku. Średnia sprzedaż ogółem "Pani Domu" w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosła 271 451 egz. (dane ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Urodzinowa 'Pani Domu' z kuponami rabatowymi i kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl