SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Urszula Dębska i Katarzyna Herman bez włosów w kampanii "To nie ja" (wideo)

Fundacja Rak'n'Roll ruszyła z nową akcją pod hasłem „To nie ja”, której celem jest zbiórka pieniędzy na peruki dla dziewczyn, które przechodzą przez raka. Wystąpiły w niej m.in. Anna Skura, Urszula Dębska i Katarzyna Herman.

Fundacja przypomina, że włosy są ważnym atrybutem kobiecego wyglądu, a ich utrata to dla wielu kobiet jest przykrym i traumatycznym przeżyciem. Niektóre z podopiecznych Rak'n'Roll mówią, że łatwiej jest im się pogodzić z utratą piersi w wyniku mastektomii, niż z utratą włosów.

Rak'n"Roll od 2011 roku przekazuje peruki kobietom w trakcie leczenia onkologicznego, by pomóc poczuć się im sobą i zarazem dać siłę do przejścia przez chorobę nowotworową.

– Od początku trwania programu przekazaliśmy ponad 2770 peruk naturalnych, jednak potrzeby są dużo większe i obecnie czas oczekiwania na „nowe fryzury” jest bardzo długi. Środki pozyskane w akcji „To nie ja” pomogą nam go skrócić – mówią przedstawiciele Fundacji Rak'n'Roll.

W ramach akcji „To nie ja” zbierane są pieniądze na peruki dla dziewczyn, które przechodzą przez raka. W projekt zaangażowały się aktorki: Urszula Dębska, Katarzyna Herman, Magdalena Lamparska oraz Agnieszka Sienkiewicz-Gauer oraz , blogerka Anna Skura.

Wszystkie wzięły udział w nietypowym eksperymencie, w którym podczas charakteryzacji nie mogły spojrzeć w lustro - wystąpiły w niej bez włosów.

„To nie ja. To dziewczyny przechodzące przez raka są w potrzebie. Wpłać pieniądze na peruki i pomóż im poczuć się sobą” – mówią ambasadorki kampanii. 

Dołącz do dyskusji: Urszula Dębska i Katarzyna Herman bez włosów w kampanii "To nie ja" (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysiek
Mega! Gratuluję pomysłu!
odpowiedź
User
Byczek
Sorry ale koszmarna akcja, kompletnie nietrafiona. Właśnie pokazałyście jak bardzo byście nie chciały wyglądać, a z czym muszą mierzyć się chore osoby, nie tylko kobiety. Ta akcja miał dać wsparcie , a efekt jest dokładnie odwrotny. Jeszcze zrozumiałbym gdybyście naprawdę ogoliły głowy i chodziły tak po mieście. Wtedy szacun, a tak to kolejna akcja marketingowa swoich twarzy. Bardzo to złe i netrafione.
odpowiedź