„Uwaga! Koronawirus” najdroższy w cenniku TVN

W cenniku reklamowym TVN na lipiec najdroższą reklamowo pozycją jest program „Uwaga! Koronawirus”. Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na 37,6 tys. zł netto (bez rabatów i bez VAT) wyceniono 30-sek. spot przy niedzielnej emisji programu „Uwaga!Koronawirus”, który pokazywany jest bezpośrednio po wieczornych „Faktach”. W dni powszednie stawka za spot jest niższa i wynosi 30,2 tys. zł.

34,4 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy „Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory (to powtórki poprzednich sezonów programu). Na reklamę przy „Milionerach” trzeba natomiast wydać 27,3 tys. zł.

Spot przy „Faktach” kosztuje 33,9 tys. zł w niedziele i 26,7 tys. zł w dni robocze. Za reklamę przy serwisie sportowym marketerzy wydadzą 28,3 tys. zł w dni powszednie i 30,2 tys. zł w niedziele. Stawki dla emisji w bloku reklamowym przy prognozie pogody wynoszą 27,2 tys. zł od poniedziałku do piątku i 25,2 tys. zł w niedzielne wieczory.

W lipcu TVN stawia na filmowe wieczory. Będą to „sensacyjne” piątki i „komediowe” soboty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"