SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vectra podnosi ceny pakietów telewizyjnych

Sieć kablowa Vectra od października br. podniesie ceny cyfrowych pakietów telewizyjnych złotego i platynowego dla dotychczasowych klientów.

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Monika Żelazko z biura prasowego Vectry, cena obu pakietów wzrośnie o 5 zł. Oznacza to np., że klienci korzystający z pakietu złotego w miesięcznej cenie 35 zł, będą teraz płacić 40 zł, a klienci platynowego, który dotąd kosztował 50 zł, będą musieli co miesiąc wydawać na abonament 55 zł.

Monika Żelazko tłumaczy nam, że wzrost cen wynika z dostosowania najmniej rentownych pakietów do realiów rynkowych. - Podwyżka dotyczy najbardziej agresywnych ofert i wierzymy, że po jej wprowadzeniu łączna cena za nasze usługi nadal będzie bardzo konkurencyjna - dodaje.

Od października br. Vectra włączy do oferty dziesięć kanałów tematycznych Polsatu oraz wersje HD trzech stacji Canal+ Cyfrowego. Jednak w kolejnych miesiącach z oferty sieci znikną m.in. trzy inne kanały tematyczne Canal+ Cyfrowego (dowiedz się więcej).

Sieć Vectra na koniec czerwca br. miała 813 tys. abonentów, z czego z telewizji cyfrowej korzystało ok. 422 tys. klientów (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Vectra podnosi ceny pakietów telewizyjnych

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Vectruś
Jaki złoty za 35 zł ???? Cena złotego to 56 zł czyli + 5 zł = 61 zyla !!!
odpowiedź
User
vrednus
a przerwy w nadawaniu sygnału też podrożeją? Bo tych jest średnio około 5% na dobę. W skali miesiąca byłoby parę złotych mniej gdyby to odliczyć...
odpowiedź
User
Choperini
Podobno nie ma już możliwości złożenia rezygnacji. Jako ich abonent, chciałem umowę rozwiązać w poniedziałek, ale na infolinii mi powiedzieli, że już nie mogę, bo jest za późno (czas podobno był do soboty). Jednak wczoraj, w warszawskim oddziale dowiedziałem się, iż jeszcze w poniedziałek przyjmowali takie wymówienia. Ktoś może poradzić, co prócz reklamacji mogę zrobić w takim przypadku?
Czy kasowanie kanałów w połowie listopada może być przyczyną do rozwiązania umowy bez żadnych kosztów, jeśli chodzi o telewizję oczywiście?
Czy muszę czekać do kolejnej zmiany regulaminów i cennika?
odpowiedź