SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vectra reklamuje „więcej sportu” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty sportowej w sieci kablowej Vectra. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz&Friends Warszawa, Easy Hell, BadiBadi, Lunapark i Starcom.

Nowa kampania Vectry przekonuje, że sieć ta oferuje klientom największą liczbę kanałów sportowych spośród największych dostawców telewizyjnych. W spocie podkreśla to zabawnie absurdalna scena na boisku piłkarskim: do cieszących się z gola piłkarzy dołączają z innych dyscyplin, również pływak, wrestler i jeździec na koniu.

Na koniec czerwca br. Vectra miała 807,4 tys. klientów telewizji, z których 488,9 tys. korzystało z telewizji cyfrowej (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 10-sekundowe spoty w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsatu, Atmediów, Discovery, 4fun i Kino Polska) oraz outdoor (citylighty i nośniki autobusowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, reklamę telewizyjną wyreżyserował Maciek Kowalczuk, wyprodukowało studio Easy Hell, animację przygotowała firma BadiBadi, a postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Vectra reklamuje „więcej sportu” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Barbara
jakie to straszne! nie szkoda pieniedzy na takie kwiatki?
odpowiedź
User
marek
mi się bardzo podoba ta reklam zabawna i świetnie zralizowana
odpowiedź
User
marek
mi się bardzo podoba ta reklam zabawna i świetnie zralizowana
odpowiedź