Viaplay będzie transmitować w Polsce kobiece ligi piłkarskie

Platforma internetowa Viaplay pozyskała na kilku rynkach, m.in. w Polsce, prawa do transmisji przez trzy sezony trzech kobiecych ligi piłki nożnej: angielskiej Superligi, włoskiej Seria A i hiszpańskiej Liga Iberdrola.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Viaplay ma wyłączne prawa do transmisji trzech kobiecych lig piłkarskich w Polsce, krajach bałtyckich, Szwecji, Norwegii, Danii i Finlandii. W przypadku państw skandynawskich to przedłużenie obecnej współpracy.

Kontrakt będzie obowiązywał do końca sezonu 2023/24. Viaplay będzie transmitować przynajmniej po dwa mecze z każdej kolejki Superligi oraz włoskiej ligi Serie A (dodatkowo półfinały i finał) oraz 30-35 spotkań z sezonu hiszpańskiej Liga Iberdrola.

- Chcemy, żeby Viaplay miała najmocniejszą ofertę sportową na wszystkich rynkach działania. Pozyskania praw do najlepszych kobiecych lig piłkarskich dodatkowo wzmacnia naszą pozycję. Kobieca piłka nożna błyskawicznie rozwija się na boiskach i poza nimi - komentuje Anders Jensen, CEO i prezes NENT Group, właściciela Viaplay.

Już teraz platforma pokazuje w krajach skandynawskich i na Islandii niemiecką ligę piłkarek Bundesliga. Od przyszłego sezonu jej mecze (od 44 do 60 z sezonu) będą transmitowane także w Polsce i krajach bałtyckich, umowa obowiązuje do końca sezonu 2021/22.

Na Litwie, Łotwie i w Estonii Viaplay startuje 9 marca.

Viaplay w Polsce od sierpnia

W Polsce platforma Viaplay zostanie uruchomiona  w sierpniu br. W listopadzie ub.r. poinformowała o kupnie na cztery sezony praw do transmisji w naszym kraju piłkarskiej Bundesligi, której mecze obecnie można oglądać w Canal+ i Eleven Sports. Pozyskała też prawa do pokazywania meczów eliminacji w strefie afrykańskiej do piłkarskich mistrzostw świata 2022.

Natomiast w zeszły piątek Viaplay podała, że kupiła wyłączne prawa do transmisji w Polsce i kilku innych krajach piłkarskiej Ligi Europy i Ligi Konferencji przez trzy sezony: 2021/22, 2022/23 i 2023/24. W naszym kraju te rozgrywki można obecnie oglądać w Polsat Sport Premium.

W Polsce dostęp do Viaplay będzie kosztował 34 zł miesięcznie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero