SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vileda reklamuje mopa 1-2 Spray MAX

Producent artykułów gospodarstwa domowego Vileda realizuje zintegrowaną kampanię mopa 1-2 Spray MAX. Działania przebiegają pod hasłem „W domu wszystko jest w porządku".

Article

Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz kanałach tematycznych. Ta część kampanii potrwa do 12 kwietnia.

W internecie działania display trwają w sklepach poszczególnych dystrybutorów online, np. Al.to, a także na Allegro w ramach promocji spring cleaning. Reklamy widoczne są na YouTube i na Facebooku. Ta część działań została zaplanowana do 3 maja.

Działania obejmują również product placement. Mop 1-2 Spray MAX marki Vileda będzie można zobaczyć w takich serialach i programach, jak: „Przyjaciółki” i „Nasz Nowy Dom”.

Natomiast w ramach działań BTL, 1-2 Spray MAX promowany jest w formie standów POS, w sieciach Makro, Slegros, Carrefour, Brico Marche, PSB Mrówka i OBI. Przekaz wspierają działania PR, a także komunikacja w punktach sprzedaży.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vileda reklamuje mopa 1-2 Spray MAX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl