Vistula&Wólczanka ma zgodę UOKiK na przejęcie W.Kruk

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zgodził się naprzejęcie spółki jubilerskiej W.Kruk przez grupęVistula&Wólczanka.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

"Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego prezes Urzęduuznał, że koncentracja nie przyczyni się do istotnego ograniczeniakonkurencji, w szczególności przez powstanie lub umocnienie pozycjidominującej na rynku" - czytamy w komunikacie.

Vistula&Wólczanka ogłosiła wezwanie na akcje W.Kruk 5 maja.Zarząd spółki jubilerskiej uznał je za wrogą próbę przejęcia.Wezwanie się powiodło po tym, jak przejmujący podwyższył cenę zaakcję 24,50 zł z 23,70 zł, a jeden z głównych udziałowców spółki,Wojciech Kruk zdecydował się odpowiedzieć na wezwanie i obniżyłswój udział do 3,03% z 23,32%.

W. Kruk posiada 49 renomowanych salonów jubilerskich oraz 27salonów z luksusową modą damską marki Demi Cler. Natomiast V&Wposiada obecnie 211 sklepów w całej Polsce o łącznej powierzchni 45tys. m. kw. Sieć obejmuje głównie punkty z modą męską pod markąVistula oraz kioski koszulowe Wólczanka. Spółka jest takżewłaścicielem warszawskiej Galerii Centrum.

Vistula&Wólczanka miała 5,86 mln zł skonsolidowanego zyskunetto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw.2008 roku wobec 10,39 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowaneprzychody wyniosły 92,97 mln zł wobec 88,36 mln zł rokwcześniej.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu