Viva Polska liderem kanałów muzycznych, 4funTV w górę

Liderem kanałów muzycznych w styczniu była Viva Polska z 0,58 proc. udziału w rynku. Największy wzrost przypadł jednak kanałowi 4funTV.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Udział Vivy Polska w grupie 4+ wyniósł 0,58 proc.. Na drugim miejscu utrzymała się stacja 4funTV, który zyskała zyskała najwięcej. Stawkę zamyka Rebel.tv z tylko 430 widzami na minutę - wynika z danych Nielsen.Audience Measurement.

   

Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia pozycja lidera także należała do Viva Polsa (1,91 proc. udziału w rynku). Dalej z 1,1proc. udziału w rynku uplasował się rozrywkowo – młodzieżowy kanał MTV Polska.

Największą oglądalnością na kanale Viva Polska cieszyły się programy „100 klipów, które wstrząsnęło Vivą” oraz „Disco ponad wszystko”.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja