Vizio niespodziewanym liderem na rynku telewizorów LCD

Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonałatakich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się lideremamerykańskiego rynku telewizorów LCD.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonałatakich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się lideremamerykańskiego rynku telewizorów LCD.

Jak wynika z danych firmy badawczej iSuppli, w drugim kwartalebieżącego roku Vizio sprzedało w Ameryce Północnej 606.402telewizory LCD. Dzięki temu firma uzyskała 14,5 procenta udziałów wrynku.

W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, Viziozanotowało wzrost w tym zakresie o 76 procent.

Za Vizio znalazły się kolejno: Samsung (476.210 sprzedanychtelewizorów LCD, 11,4 procenta udziałów w rynku), Sharp (431.171,10,3 procenta) i Philips (346.108, 8,3 procenta). Pierwszą piątkęzamyka firma LG, za którą uplasowały się Sony, Syntax-Brillian,Westinghouse oraz Panasonic.

Cały rynek telewizorów LCD w Ameryce Północnej zanotował w IIkwartale wzrost o 14,9 procenta. Klienci kupili 4,2 milionyodbiorników, w porównaniu do 3,7 miliona w pierwszych trzechmiesiącach bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa