Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)

Anna Starmach, znana głównie z programów kulinarnych TVN, została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)
Anna Starmach w reklamie Vizira

Zygmunt Chajzer reklamował produkty Vizir przez ostatnie 14 lat. Występował w reklamach proszków i płynów do prania tej marki, a w ostatnich latach reklamował także kapsułki jednokomorowe Vizir Go Pods.

- Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat - ocenia Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.

Zygmunt Chajzer to prezenter i dziennikarz znany z programów rozrywkowych TVP, Polsatu i TVN oraz audycji w Polskim Radiu czy Radia Pogoda.

Anna Starmach jest prezenterką TVN

Koncern na nową ambasadorkę marki wybrał Anię Starmach, znaną z programów kulinarnych TVN, m.in. "MasterChefa". W rozpoczętej na początku lipca kampanii, reklamuje kapsułki Vizir 3w1. W pierwszym spocie Starmach uczy dzieci, jak wypiekać muffinki, a rodzicom radzi, jak prać odzież zabrudzoną po kuchennych eksperymentach.

Anna Starmach w ub.r. wystąpiła w kampanii Cukru Królewskiego. W 2016 roku pojawiła się w reklamach urządzeń gospodarstwa domowego Electrolux i wrapów Mission Wraps oraz wspólnie z Mateuszem Gesslerem promowała mrożoną kawę Jacobs.

- Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie. Mamy nadzieję, że wspólnie zainspirujemy innych do odkrywania nowych smaków i podążania za swoimi pasjami, bez obaw o plamy - komentuje Mariola Mirek.

grafika

Kampania kapsułek Vizir 3w1obejmuje przede wszystkim telewizję.

Za komunikację marki Vizir odpowiada agencja FleishmanHillard.

Jeden z największych reklamodawców w Polsce

Koncern Procter & Gamble jest jednym z największych reklamodawców w Polsce. Według danych Nielsena - opartych na cennikach stacji - w 2017 roku na reklamę w telewizji firma wydała 494 mln zł. Dane te nie uwzględniają rabatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych