W Poznaniu zawieszono baner z recyklingu

Blisko 56 tys. kapsli zużyto do wyprodukowania baneru, jaki powstał właśnie w Poznaniu. Instalacja to efekt wspólnej akcji miasta Poznania i marki Duży Ben „Posezonowe sprzątanie brzegów Warty”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
W Poznaniu zawieszono baner z recyklingu

Kapsle wykorzystane do produkcji baneru zostały zebrane przez mieszkańców Poznania 21 września br. na dwóch hektarach brzegów Warty. Łącznie zebrano prawie 300 kilogramów odpadów, które wypełniły nietypową instalację przedstawiającą kapsel. Baner zawieszono przy ulicy Głogowskiej, tuż obok poznańskiego Dworca Zachodniego.

Baner ma zachęcać poznaniaków do wspólnego dbania o środowisko.

- Przyznam, że zaskoczył nas fakt, jak trudno jest zebrać porzucone kapsle. Są małe i łatwo wbijają się w ziemię, dlatego aby je podnieść, musieliśmy wymyślić sobie specjalną technikę ich podważania. Liczba zebranych kapsli porusza wyobraźnię. Nie sądziliśmy że jest ich aż tak dużo. A nasza akcja trwała zaledwie cztery godziny - mówi Daniel Nowaczyk, brand manager reprezentujący sieć Duży Ben, pomysłodawca akcji i plakatu z recyklingu.

Baner będzie wisiał w Poznaniu do końca października. Za jego koncept i projekt odpowiada agencja V&P.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?