SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W sieci”, magazyn braci Karnowskich, już na rynku (wideo)

Dzisiaj na rynek - w nakładzie 150 tys. egz. - trafił pierwszy numer nowego dwutygodnika „W sieci” (Fratria), w którym publikowane są głównie przedruki z serwisów internetowych. Tytuł, który kosztuje 2,90 zł, przygotowuje redakcja portalu wPolityce.

okładka

okładka "W Sieci"

W magazynie, określanym przez wydawcą jako „dwutygodnik osobistych opinii”, są publikowane artykuły i komentarze znanych osób ze świata polityki, kultury, biznesu i ekonomii, które wcześniej pojawiły się w portalach internetowych. „W sieci” korzysta z materiałów zamieszczanych m.in. w serwisach wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wNas.pl oraz Stefczyk.info. Są w nim także autorskie teksty - w pierwszym numerze blok materiałów o nagonce na Martę Kaczyńską, w tym wywiad z córką byłego prezydenta.

- Tak jak na portalu wPolityce.pl w piśmie „W sieci” będziemy pilnowali polskich spraw i narodowych tradycji. Ale bez napuszenia, często z humorem. Poza tym duży nacisk kładziemy na po prostu ciekawe historie do czytania. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, a najwięcej - ludzie, którzy lubią poznawać nowe fakty i czytać wyraziste opinie - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Karnowski, redaktor naczelny „W sieci” i portalu wPolityce.pl, którego redakcja przygotowuje dwutygodnik. W jego zespole są zatem m.in. Marek Pyza, Jerzy Jachowicz i Dorota Łosiewicz.

Dwutygodnik „W sieci” liczy 56 stron wydanych w formacie 290 x 300 mm, wydrukowany został w nakładzie 150 tys. egz., a jego cena to 2,90 zł. Wydawca nie informuje, na jaką sprzedaż tytułu liczy. Pismo jest dostępne w punktach sprzedaży prasy oraz w prenumeracie. Jego debiut wspierać ma kampania billboardowa, radiowa, internetowa i telewizyjna.

Wydawcą magazynu jest spółka Fratria, w której większość udziałów ma trójmiejska agencja reklamowa Apella (dawniej Media SKOK). Odpowiada ona za realizacje kampanii reklamowych Kas Stefczyka i Kas Kredytowych SKOK i jest wydawcą „Gazety Bankowej” czy pisma „Czas Stefczyka”, związany jest z nią też portal Stefczyk.info. Reszta udziałów w Fratrii należy do Jacka i Michała Karnowskich. Przewodniczącym rady nadzorczej Fratrii jest Romuald Orzeł, były prezes TVP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „W sieci”, magazyn braci Karnowskich, już na rynku (wideo)

66 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blink
Kuriozalny pomysł. Wbrew naturze i logice rynku. Choć na krótka metę kasa skoków może zadziałać
odpowiedź
User
wstyd
Tylu dziennikarzy w kieszeni jednego senatora PIS
odpowiedź
User
IaN
Zespól wPolityce.pl... czyli tyle prawdy w prawdzie, ile w moskiewskiej "Prawdzie".
odpowiedź
User
pisdu
Niedobrze mi...bleee...
odpowiedź
User
@lolek Karnowski
Dzieciaku, gadaj zdrów.
odpowiedź